Na tien weken trouw vijf druppels per dag zitten er nu nog maar een paar druppels in het flesje. De druppels moeten twaalf weken lang gegeven worden. Het lijkt wel of er het erom doen! Waarom niet net iets meer in dat flesje doen zodat ik de twaalf weken kan volmaken? Nu moet ik weer zo'n duur flesje kopen waarvan ik straks het grootste deel kan weggooien. Frustratie alom. Is dit herkenbaar? En ben ik een ontaarde moeder als ik voor die laatste twee weken geen nieuwe druppels koop? Wat gebeurt er als ik die druppeltjes niet zou geven?
Ha ha! Hier ook hoor, dat 'trouw' valt dus wel mee. Maar blijkbaar had ik het dus nog net wat vaker moeten vergeten
Ik ben volgens mij met 11 weken gestopt. Vond het ook belachelijk, wat een geldklopperij, voor 10 weken in een flesje doen
Echt pure geldklopperij idd! Ik was het geen 1 x vergeten, dus was al eerder op en heb toen nog maar een flesje gekocht, maar vond t ook oh zo belachelijk! Heb tnu maar aan m'n buuf gegeven.
Ze doen het er ook om! Kan niet anders. Ik heb weer een nieuw flesje gekocht... zou het erg zijn deze op te maken? Of moet ik echt stoppen met 3 maand?
Ik gaf de laatste 2 weken om de dag ofzo. Maar heb geen nieuw flesje meer gekocht. Bij de jongste een week vergeten ofzo (oeps!) en bij haar redde ik het bijna.
Ik vergat het regelmatig en heb het dus makkelijk gered met 1 flesje. Verder is het wel belachelijk idd dat ze de flesjes niet wat groter maken.
heel flauw! Ik heb eentje gekregen van iemand die em over had. Anders was ik misschien eerder gestopt.
Lekker slimme verkoop zeg! Hier ook weleens vergeten en ik had toevallig een flesje met 3 drups p keer. Ik heb de laatste dagen 1-2 druppels gegeven maar nee, geen nieuw flesje. Stelletje @!?*]^\!\ dat ze zijn..
huh, hier zn mix flesje van D+K en nu na 13,5 wk is die nog niet leeg... met 5 druppels per dag en niet vergeten.. hihi maar langer geven is niet erg toch? maak mooi mn mix flesje op voor ik alleen D koop.
Hier maak ik makkelijk een 2de op heb al een keer het flesje laten vallen en hoe vaak ik wel niet op de bovenkant druk en alles er uit komt spuiten terwijl ik nog niet eens bij haar mond zit haha
Ik heb toen ook een nieuw flesje gekocht. Maar mijn huisarts zei dat ik echt het advies moest aanhouden en dus bij 12 weken moest stoppen.
Heel irritant inderdaad, maarja zo duur is t ook niet - ik had eerst Davitamon en toen hij op was heb ik nog een flesje kruidvat bij gehaald.
Hier hetzelfde probleem. CB voorgelegd en gevraagd of ik mocht stoppen. Ze herkende het probleem niet, maar moest wel even een nieuw flesje kopen voor twee weken. Heb ik niet gedaan.