Hardlopen?!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flappie, 14 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Ik wilde mijn bericht bij de verloskundige plaatsen, maar ik krijg dan een balkje met"alleen moderators kunnen een onderwerp plaatsen, vandaar dat ik mijn vraag hier even stel.
    Ik heb tot ruim 6 weken na de bevalling gebloed, met 7 weken ben ik weer met de atletiekclub gaan hardlopen. Sinds afgelopen maandag ( precies een week later dus) verlies ik donkerbruin bloed. Het is niet veel en wordt ook niet rood( sorry :oops: ) Een menstruatie kan het nog niet zijn,aangezien ik nog voor het grootste gedeelte borstvoeding geef en het niet rood wordt. Kan het van het hardlopen komen? Wat denken jullie?
    Alvast bedankt!

xxx

2. minni

minni Fanatiek lid

13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Kan zeer zeker van het hardlopen komen en dat is ook helemaal niet erg. Als je meer gaat bewegen, kan er zomaar nog n kleine nabloeding volgen.

Maar je kan ook ongesteld zijn geworden. Ik ben na die 6 wkn direct ongesteld geworden en ben t heel regelmatig gebleven, ondanks ik alleen maar bv gaf.

3. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Dank je Minni, misschien is het toch een menstruatie, ik wacht wel af ( tja wat anders,he?)

XXX

4. Niet meer actief

ik werd ook vrij snel ongesteld hoor! Er wordt over BV geroepen dat je 1 vlotter afvalt (bij mij niet het geval) 2 geen menstruatie zou hebben ... Bij mij beiden niet het geval!

5. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    :D Gupsie, nee bij mij dus ook niet, nog 10 kilo te gaan..... maar ik zou wel blij zijn hoor als het mijn ongi is, is dat tenminste weer op regel!!

XXX

Deel Deze Pagina