ook zo vergeetachtig?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lizzie123, 14 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    pfff,het is zo verschrikkelijk,ik vergeet bijna alles! had voor vanaaf 4 afspraken staan! :oops:
    Heb een agenda,maar hou ik dus niet helemaal bij :( ..ik geef de zwangerschap maar de schuld? Had het hiervoor helemaal niet!

hebben jullie er ervaring mee?

Groetjes

2. Witte

Witte Lid

11 mrt 2008
    97
    0
    0
    Heel herkenbaar hoor, de zgn zwangerschaps dementie heeft toegeslagen! Ik stond net bij de Appiehappie mijn boodschappen van de kassarol in het karretje te laden, tot ik erachter kwam dat ik mijn portemonnee was vergeten... :oops:

3. lizzie123

lizzie123 Actief lid

23 sep 2008
    223
    0
    0
    hahaah ,ja dat bedoel ik,kleine dingen maar je vergeet echt echt! en dan ben jij nog verder in je zwangerschap als mij, dat beloofd wat voor me...

4. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

ik ben ook best vergeetachtig moet echt alles opschrijven anders word het echt vergeten hoor

dus jullie zijn nie allen

5. Timonneke81

Timonneke81 Bekend lid

30 aug 2008
    823
    0
    0
    België
    Ik vergeet ook enorm veel. Mijn man denkt dat de kleine met mijn verstand gaat lopen...

6. moonlight159

moonlight159 Fanatiek lid

20 mei 2008
    3.051
    1
    0
    In m'n huis
    Heel bekend, ook hier dubbele afspraken maken. Spullen vergeten mee te nemen.....echt als mijn kont niet vast zat...

7. Puck70

Puck70 Bekend lid

6 jan 2008
    759
    0
    0
    Hahaha, ja inderdaad, zwangerschapsdementie.
    Soms lastig (op je werk), maar ik vond het ook erg grappig. Ik haalde vaak dvd-tjes en elke keer weer dezelfde (het tast je smaak dus niet aan :D ). En soms is het eigenlijk ook gewoon makkelijk: "Oh, echt waar? Had je dat gezegd?" :)

8. cvwinkoop

cvwinkoop Bekend lid

31 mei 2007
    653
    0
    0
    Student
    Veenwouden
    Ik vergeet ook vanalles, dan ben heb ik t over iemand en vergeet ik z'n naam, lekker dom :S Dubbele afspraken maken ben ik ook heel goed in. Ik snap niet eens hoe ik nu dubbele afspraken kan maken want ik heb verlof dus de hele week de tijd om vanalles te doen, waarom plan ik dan alles op dinsdag?

9. evelien30

evelien30 Actief lid

4 jul 2008
    161
    0
    0
    zuid holland
    Hier nog 1 die alles vergeet. Ik doe vaak receptie werk en dan komt er een bezoeker voor iemand en dan vraag ik soms 3/4 keer naar iemands naam. Dan vergeet ik weer voor wie die persoon komt. Gelukkig heb ik nog een collega naast me zitten die het nog weet want anders worden die mensen helemaal gek. Heb er ook 1 maand over gedaan om een afspraak te maken voor een ineenting voor me hond. Heb dat dus ook maar overal opgeschreven zodat ik het niet kan vergeten.

10. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    .....en het wordt alleen maar erger naarmate je langer zwanger bent, dus bereid je maar voor :)

Ik leef op lijstjes en memo's tegenwoordig :(

11. Pretty Woman

Pretty Woman Actief lid

19 jan 2007
    151
    0
    0
    Noord-Holland
    ja, hoor het hoort er bij.. hier nog zo'n vergeetachtige zwangere muts, ook kom ik minder snel op de juiste woorden. Of noem ik een voorwerp heel iets anders dat het in werkelijkheid is.. heb bijvoorbeeld al een keertje gezegd dat sla smelt i.p.v. slinkt.. erg grappig! Gelukkig kan ik er dan zelf ook hard over mee lachen.

12. marloesss

marloesss Actief lid

17 okt 2006
    158
    0
    0
    Haha ja hoor, hier ook! Ik ging gister babyzwemmen en ik vergat een schone luier mee te nemen (gelukkig komen er daar meer mensen en kreeg ik er eentje, anders was het een natte boel geworden op de fiets). Daarna wilde ik even winkelen, ik wandelde naar de stad... en kwam erachter dat ik m'n portemonnee niet mee had! Heerlijk!

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Dit heb ik nou ook.

Ik ben druk bezig met mijn theorielessen(autorijbewijs),en ik krijg het ook tig keer uitgelegd op het moment zelf snap ik het maar misschien uur later ben ik t weer vergeten.
    Das echt irritant.

Zo heb ik ook weer dingen thuis dat ik vergeet speciaal naar buiten om et wandelen en om een brief te posten,vergeet ik de brief mee te nemen,daar kom ik dan halverwege de wandeling achter pppfffff.

Mijn vriend wordt er gek van.

De ene keer trek ik het me zwaar aan en de andere keer dan denk ik nou ja zeg stel je niet aan iedereen vergeet wel eens wat:p:pP

14. Ons Kleintje

Ons Kleintje Niet meer actief

ik heb er ook last van, de meest domme dingen
    soms zo sneu voor mn omgeving, vergeet ik dat ze pas terug zijn van vakantie ofzo en dan vraag ik niet eens hoe het was,
    best lullig soms.
    ja ik geef absoluut de zwangerschap de schuld! ik weet zeker dat het daardoor komt.

15. noena

noena Fanatiek lid

4 nov 2007
    1.114
    0
    0
    zo herkenbaar hahaha

16. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Ohja, heeel herkenbaar.
    Ik hou echt lijstjes bij, of zet alarm-memo's op mijn telefoon! haha!

17. Schijndelsvolk

Schijndelsvolk Fanatiek lid

30 nov 2006
    2.450
    1
    0
    Beroeps militair & Huisvrouw
    Schijndel
    Heel herkenbaar en geloof me...

Ik heb er nu nog last van...

18. Mikki77

Mikki77 VIP lid

17 nov 2007
    5.698
    0
    36
    Noord-Holland
    Ik was de verjaardag van mijn broer vergeten :oops:

19. mamasuusje

mamasuusje Bekend lid

24 sep 2008
    586
    0
    0
    hier nog iemand die alles vergeet! ik vergat ook bijna me portemonnee toen ik de boodschappen aan het inladen was, gelukkig zei die kassiere dat ik me portemonnee niet moest vergeten :(

20. mamamuts

mamamuts Niet meer actief

En als je denkt dat je NA de zwangeschap van die vergeetachtigheid af bent, heb ik nieuws voor je.....

Gaat nooit meer over helaas! :(

Deel Deze Pagina