20 juli testen wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tinkerbelletje, 10 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tinkerbelletje

tinkerbelletje Actief lid

20 okt 2008
    205
    0
    0
    Hoi meiden,

Wie van jullie mogen er op 20 juli testen? en ben benieuwd of jullie al wat voelen of misschien er wel zeker van zijn dat het deze maand gelukt is.

Ik heb zelf eigenlijk weinig klachten alleen gevoelige tepels en ik ben heel moe verder ook niet extreem veel afscheiding wat ik dus de maanden daarvoor wel had zou het een goed teken zijn???:D

2. mnsy

mnsy Bekend lid

8 jun 2009
    811
    0
    0
    Hoi,

Ik mag 18 juli testen..
    Heb eigenlijk nergens last van, behalve een soms wat (licht) trekkerig gevoel onderin mn buik en soms lichte steekjes. Verder helemaal niets:) Ow en heb al een aantal dagen een temp van 37,3.

Groetjes

3. alien

alien Niet meer actief

Ik mag ook de 18e testen. Heb nog nergens last van dus zal wel niets worden deze ronde...

4. michelle77

michelle77 Actief lid

10 jul 2009
    321
    0
    0
    dag allemaal,

ook ik kan 20 juli een testje doen..onze 2e ronde..heb pijnlijke, grotere borsten dan normaal en ongesteldheid gevoel in mijn buik dus waarschijnlijk op naar de volgende ronde..

groetjes michelle

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ik mag ook de 20e testen (volgens mij, of is t de 19e? soms snap ik er niks van :(). Vanmorgen had ik wat beige/lichtbruine afscheiding bij t afvegen na t plassen, ik heb gevoelige tepels en soms wat steekjes. Maar wat ik voel verschilt per maand en tot nu toe nog elke x ongi geworden. Ik had me deze maand ook voorgenomen om mezelf niet gek te maken voor wat betreft dingen die ik (denk te) voel(en), dus....ik ga heel geduldig afwachten.

6. Em85

Em85 Actief lid

30 mrt 2009
    174
    0
    0
    Ik kan ook rond de 20e testen! spannend..
    de 20e heb ik een onderzoek bij de gyneacoloog omdat dit mijn eerste ronde Clomid is.
    Moet ook mijn temp bij houden. Ik heb waarschijnlijk begin van deze week mijn eisprong gehad want ik had een super positieve ovulatietest. Al na een paar seconde!!!!! En mijn temeratuur is van 36,3 naar 36,6 en vandaag naar 36,9 gegaan.
    Ik heb een beetje gerommel in mijn buik maar verder geen last.

7. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Ik mag tussen de 18e en de 22e testen!
    Ik weet niet hoe lang mijn cyclus nu is want ik ben gestopt met ovutesten, nog voor ik mijn ei vond.... ben een beetje vroeg begonnen. Helemaal geen houvast, maar..... het voelt heerlijk! Ben iig op weg om er niet zo mee bezig te zijn :)

Symptomen.... daar laat ik me niet meer overuit hahahaha! Ik heb nl altijd een nasleep van mijn eiklachten... heb ik geleerd van de vorige rondes

Groetjes Cyntje78

8. Josien

Josien VIP lid

27 jun 2006
    9.956
    5
    38
    Vrouw
    Loonadministrateur
    Noord-Brabant
    Lieve dames,

Om te voorkomen dat er van iedere datum in dit topicgedeelte een topic geopend wordt, hebben wij speciaal een NOD-gedeelte geopend op deze pagina.

Kies op de beginpagina van het forum op het NOD-forum en sluit je gezellig aan bij het topic Juli 2009!

Dit topic doe ik voor het overzicht op slot.

Groetjes,
    Josien

Deel Deze Pagina