http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=57150 voila hier vind je er een en inderdaad in nog meer topics! ff goed naar beneden scrollen voordat je nieuw onderwerpie begint
Hallo Jippeltje Ik had me ook aangemeld bij moederes voor moeders is mij goed bevallen. Mag nu niet meer omdat ik nu 5 maanden zwanger ben geloof tot de 16e de week dat je je urine kan geven. Ik vindt het een mooi gebaar voor iemand die op de normale manier geen kinderen kan krijgen. Je krijgt er trouwens ook nog leuke kadootjes voor. Groeten soraya
Ik ben er nu mee bezig. Je plast in een maatbeker en de urine giet je dan over in een fles. Dat stinkt wel, maarja gewoon ff je adem inhouden.Hihi. Je krijgt ook een cadeautje, je kan zelf uit een aantal dingen kiezen. Ik doe mee met de volle 10 weken. Het is een klein moeite en je helpt de onvruchtbare vrouwen mee. Liefs
Ik doe ook nog mee tot aankomende maandag, dan zit het er voor mij weer op. Vind het leuk om te doen, nou ja, niet om in die bussen te plassen, maar om andere vrouwen te helpen zwanger te worden
Dank jullie wel voor alle reacties ! Ik ga er volgende week mee beginnen - voor een goed doel ! Liefs Jippeltje
Misschien dat je kan bellen met de vraag of het ook in Belgie is? Dit is het telefoonnummer: 0800- 0228070. Zij kunnen je wellicht verder helpen. Liefs
Je hoeft niet op te zeggen, je krijgt als je 16 weken zwanger bent automatisch een berichtje dat volgende keer de laatste levering is. Dan krijg je ook je kadootje. De volle 10 weken meedoen is dus van 6 tot 16 weken. Ik heb vanaf 7 weken meegedaan (ivm vakantie), maar ze telden dat toch als volledig! Heb dus ook alle kadootjes gehad, lief he?
Nijntje, je krijgt nog wat! Goed he, je krijgt als je het helemaal volhoudt ook nog een bestekje. Dus er komt nog wat aan...
Ik heb 8 weken meegedaan ivm vakantie. Je krijgt inderdaad op het eind nog een kadootje. En als je je vroeg aangemeld krijg je een fotolijst geschikt voor een echo .