Vitamine probleempje

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Chai, 27 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi hoi mimi

ja ik ben er over erg te spreken.. mn bloedwaarden die door de endocrinooog in de gaten gehouden werden, zijn ook atijd goed geweest sinds het gebruik, dus ik ben er erg tevreden over geweest. Ik gebruik ze nu niet meer omdat ik de normale vitamines en zw. vitamines gewoon verdraag en deze toch prijziger waren dan de standaard pillen en of capsules... maar belangrijkste vind ik de gezondheid dan een paar euro meer. Maar ik kan bij niemand in de portemonee kijken, zelf moet je daarin je keuze maken uiteraard!!!

wil je ff in pb sturen welke site jij hebt gevonden, misschien hebben we trouwens niet dezelfde voor ons...

sterkte!!

2. Chai

Chai Niet meer actief

Hoi dames,
    Wat fijn dat er zoveel reacties zijn gekomen nog van jullie.
    Ik heb die van Gravitamon hier die ronde gele en heb zoeen spijt dat ik daar 17euro? aan heb uitgegeven, heb nu echt drang om het potje leeg te maken voor ik iets anders koop, echt irritant! Ik vind het maar belachelijke bedragen allemaal van die multi's, maarja heb het er dan toch wel weer voorover. lol..
    Die vitamine spray klinkt echt super goed ook verkopen ze die gewoon bij prenatal in de winkel?

3. beagle78

beagle78 Bekend lid

7 feb 2008
    720
    1
    0
    Anders gewoon vit c en de multi B in de bruisvariant nemen en dan floradix erbij voor je ijzer. Dan kom je ook al een heel eind lijkt me. Als je straks weer lekker kunt eten vult dat zo weer aan. Zou me er niet al te druk om maken.

4. brademarie

brademarie Fanatiek lid

17 dec 2009
    1.091
    0
    0
    NULL
    NULL
    nee chai alleen te verkrijgen via een natuurgeneeskundige of via het internet...

Deel Deze Pagina