hi dames ik slik nu al een tijdje foliumzuur en wou vragen of jullie ook vitamine pillen namen. kan dat geen kwaad???? ik eet niet veel fruit dus lijkt het mij beter!!!
Hai Liza, Net als jij slik ik (natuurlijk) ook foliumzuur. Af en toe neem ik vitamine C pilletjes ter aanvulling, maar ik eet elke dag netjes best veel fruit; 2 sinaasappels, mandarijn en/of banaan en vrijwel dagelijks verse groente. Ben je niet zo'n fruiteter? Je zou kunnen proberen erop te letten; er is vast fruit wat je wel lekker vind en daarnaast doe je het voor een goed doel! Ik voel me goed als ik elke dag fruit eet, en nu zeker! Volgens mij kan het niet kwaad vitamines in te nemen, maar je moet van vitamine A niet te veel binnenkrijgen; die is niet goed voor het kindje. Succes! Liefs, Lise
Gravitamon is een pil speciaal voor zwangere vrouwen en zit ten alle vitamines in. Je kunt ook andere merken slikken als je maar oplet dat het speciaal voor zwangeren is of mensen die zwanger willen worden. Daar zit namelijk geen vit. A in en die zit in andere voedingssuplementen wel.
als je gezond eet hoef je helemaal geen vit suplementen exstra te slikken gewoon je dagelijkse fruit en groente en portie buitenlucht is genoeg succes (ik heb nooit iets exstra's gebruikt zelfs geen folium ) gr debbie
Ook ik gebruik een mulitvitamine voor zwangere vrouwen (fem natal van Davitamon) en dat heb ik bij de vorige 2 zwangerschappen niet gedaan. Toen was ik echt de hele zwangerschap moe en futloos, nu heb ik veel meer energie en kan ik het beter aan, ik blijf ze zeker slikken tot het einde van mijn zwangerschap. Groetjes Sas.