Zwangerschaps zwempakje

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door piccolina, 16 jun 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    We gaan in september in turkije dan zal ik 7mnd zwanger zijn.
    Ik heb zelf bikini maar nu twijfel ik of ik zo n badpak koop van HM voor zwangere.
    Hoe kies ik dan nu maat als ik nu buik heb is nog niey zo groot maar bij 7mnd wel erg groot. Of kies ik gewoon maat wat ik draag 36/s en het zal zoizo passen??
    Wil nu kopen want in septber zal het niet meer te koop zijn misschien

2. annasskies

annasskies Actief lid

23 feb 2013
    370
    0
    0
    docent geschiedenis
    Waarschijnlijk gewoon je eigen maat. Ik ben nu hoogzwanger, mijn badpak is een m, draag zonder zwangerschap ook maat m.

3. Disneyfan

Disneyfan Fanatiek lid

14 okt 2013
    1.036
    158
    63
    Koop het vlak van te voren kun je nog even passen.

4. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Ik dacht zelf dat het in september niet meer te koop zal zijn bij HM dan en wat goedkopere merken. Online denk ik is volop te vindeb maar als ik wil passen moet het hm zijn of in die richting

5. podiki25

podiki25 Fanatiek lid

18 mei 2012
    3.897
    124
    63
    Tandheelkunde
    Barcelona
    Ik zou voor een badpak 1 maatje groter nemen. Dat moet toch niet al te fel spannen, dus als het ietsjes losser zit dan is het ook niet erg.
    Meestal groeien zwangerschapsbadpakken wel mee.
    Oh en ik had op het einde van mijn vorige zwangerschap wel 1 a 2 maten meer dan in het begin van de zwangerschap...

6. myuna

myuna Bekend lid

10 mrt 2011
    715
    0
    16
    Ik zou voor je normale kledingmaat kiezen. Ik had met m'n 30 weken-buik een badpak aan welke 1 maatje groter was dan mijn normale maat (dat was de laatste in het rek en ik had echt een badpak nodig) deze flubberde in het zwembad om mij heen. Ik had echt een toeter met 30 weken. Misschien scheelt het dat ik echt alleen van voren droeg en je van de achterkant niet eens zag dat ik zwanger was.

Deel Deze Pagina