Goedemorgen, Ik had een vraag over de innesteling van een bevrucht eitje. Wanneer vind dat plaats? Ik ben nu een week na ovulatie en heb telkens pijnlijke steekjes bij mijn baarmoeder. De ene keer links de andere keer rechts. Het zit echt ter hoogte van mijn baarmoeder. Kan dit innesteling zijn of kan het bij een zwangerschap horen. Ik heb dit normaal nooit voor de menstruatie. Groeten Saskia
Hoi Saskia, een innesteling gebeurt ongeveer 1-2 weken na bevruchting. Maar een bevrucht eitje kan zelfs een week in een hoekje liggen wachten voordat deze gaat innestelen. Dus het kan allemaal. De pijntjes die je nu voelt kunnen van een zwangerschap zijn, maar is wel vroeg. Spannend. Groetjes Brigitte
Hallo brigitte, Bedankt voor je antwoord. Ik vind het zo spannend. Ik ben deze keer uit gegaan van een cyclus van 28 dagen, maar heb hem ook wel eens 25 dagen. Dan zou ik dus 10 dagen na ovulatie zitten. Bij mijn vorige zwangerschappen testte ik altijd al een dag of 6 voor NOD positief. Betekend dat dat mijn lichaam snel HCG aanmaakt en is dat dan bij elke zwangerschap zo of kan het ook zo zijn dat ik nu pas op NOD posi test? Ik wacht elk geval nog even met testen maar vind het gewoon moeilijk om geduldig te zijn hihi. Groeten Saskia
Hoi Saskia, je kunt met jouw cyclus en testen inderdaad alle kanten uit. Maar het kan dus ook dat je echt pas bij je NOD positief test. Ik snap je nieuwsgierigheid, maar ik denk dat je voor wat meer zekerheid toch echt nog eventjes moet wachten. Groetjes Brigitte