vitaminen

Discussie in 'Gezondheid' gestart door hanna76, 6 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Hallo,

Wat voor vitaminen (naast foliumzuur) slikken/slikten jullie bij het zwanger willen worden en het zwanger zijn?

Ben wel benieuwd naar wat de 'beste' vitamientjes zijn!

Ik slik nu zelf 0.5 mg. foliumzuur en een visoliecapsule per dag.

Groetjes,
    Hanna

2. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.814
    3.340
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    ik slik nu nog gravitamon, maar ga straks over op een eigen merk voor zwangere vrouwen. Maar beiden dus multivitaminen -gemakzucht ;)

3. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    ik slik al sinds ik zwanger wilde worden vsm zwangeschaps vitamines, daar zit de foliumzuur al in.

4. Bri

Bri Niet meer actief

Tot een week of 12 heb ik foliumzuur geslikt, nu alleen vitamine D (dit komt overeen met het advies van het voedingscentrum, dus dat lijkt me wel okee).

5. valhalla

valhalla Niet meer actief

Eerst alleen foliumzuur, later ben ik ook Gravitamon erbij gaan slikken en nu ook ijzer (moet, blergh) en biergist. En soms ook wat vitamine C.

:whistle: ~En ik voel me keigoed ~ik voel me keigoed ~:whistle:

6. Angelina

Angelina Niet meer actief

Zwanger Zijn van Etos.

7. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.069
    3.862
    113
    Eerst die VSM puur mama tabletten, maar daar werd ik spuugmisselijk van en toen overgegaan op Gravitamon, ging prima.

8. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    zwangerschaps vitamientjes van het Kruidvat :D
    (Dus alles in een)

9. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Zijn die van Gravitamon beter dan die 'gewone' zwangerschapsvitamientjes van Kruidvat? Of Davitamon? Is er ook nog...
    Maar die merk-vitamines zijn zó duur... :(

10. amiek

amiek Actief lid

29 sep 2006
    183
    0
    0
    Ik heb de femnatal tabletten van davitamon gebruikt.
    Nu ik bevallen ben en borstvoeding geef, slik ik tabeltten van het etos merk, jonge moeder heten die geloof ik.

11. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Hanna, de vitamines zijn gewoon even goed, maarrrr...
    Die van het kruidvat zijn behoorlijk groot, ik ben een makkelijke pillenslikker dus hier geen probleem, maar heb je moeite met slikken dan zou ik niet voor het kruidvat gaan (ze zijn namelijk vies als ze iets te lang in je mond blijven hhihii). Maar ik slik ze dus gewoon...

12. sabrien75

sabrien75 Lid

7 jan 2008
    13
    0
    0
    assistent drogist bij de Etos
    Purmerend
    als je precies wilt weten wat er allemaal in zit, kijk dan op de zijkant of achterkant van de verpakking.Daar staat precies op wat er in zit en hoeveel je binnen krijgt per de aangegeven dag dosis.

Ik zelf slik Evasin, vitamine B forte, knoflook met ginko. Een paar keer per week 1000 mg vitamine C. Dit moet genoeg zijn naast me gezonde eetpatroon, ik eet me fruit, zuivel, brood, groenten ed

13. MariekeV

MariekeV Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.189
    0
    0
    Ambulant Jongerenwerker /jeugd hulp verlener.
    Stockholm
    Ik importeer Gravitamon uit Nederland ;) ... en mijn ijzer is nog altijd prima dus ik hoef er geen extra ijzer bij te slikken gelukkig. De multivitamine werkt prima voor mij! :)

Deel Deze Pagina