Ik ben nu al een tijdje bezig met een 2e kind, maar sinds juni ben ik niet meer ongesteld geworden zwanger ben ik ook niet heb al vaak getest maar negatief, en ben nu door verwezen maar kan pas in nov terecht, vind ik best lang duren. zijn er dames die ook een onregelmatigecyclus hebben en toch zwanger zijn geworden?
Hey Kelly, Jammer dat ze je pas in nov verderhelpen! Mij hebben ze primolut voorgeschreven om een menstruatie op te wekken. Ik heb onregelmatige cyclussen en een vriend die in het buitenland werkt en amper thuis is, dus heb aan dok gezegd dat ik zwanger worden niet zo zag zitten - toch niet in de nabije toekomst. Ze heeft me meteen gerustgesteld; ook mensen met een onregelmatige cyclus kunnen zwanger worden. Hoor het ook regelmatig dat 't lukt bij mensen, en, heb 't hier op 't forum ook al vaker gelezen. Succes!
je Geeft me meer hoop ik klus zeker 4keer per week dus hoop ik dat het een keer spontaan raak zal zijn maar hoe kan ik dan weten dat ik zwanger ben, hoe wist jij dat en wanneer moet ik testen?
Bij mij was trouwens PCOS geconstateerd. Ik wist niet dat ik zwanger was , voelde ook geen ei voelde eigenlijk niets totdat ik me beroerd en moe voelde . Toen naar het zkh geweest omdat ik niet ongesteld werd na het slikken van provera. Daar constateerden ze een vruchtzakje.
Hallo!! Ik heb ook een onregelmatige menstruatie. Mijn eerste cyclus was 31 dagen en daarna 109 dagen... Heel erg lang dus. Maar de ongi is wel weer gekomen. Nu ben ik weer aan het afwachten en ik merk dat de kriebels weer komen om te gaan testen. Ik ben trouwens nog niet naar de dokter geweest.
Ik heb vandaag getest en de test was gewoon negatief ik zit vandaag ook op dag 109 maar ook nog steeds niet ongsteld.
Het wachten is ook het ergste. Je kan er ook helemaal niks aan doen. Ik heb dan soms ook een beetje het gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat. :x Maar je moet toch een beetje positief blijven, het ontpillen kan tot een jaar duren, dus wie weet heeft je lichaam gewoon een beetje langer de tijd nodig. Weet al iemand dat jullie zwanger willen worden? Mijn directe familie weet het, en dat is soms wel prettig als je even je ei kwijt wilt.