Vitaminepillen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Mommy2be, 29 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marisha

Marisha Fanatiek lid

15 jul 2006
    2.728
    0
    0
    Bediende
    Belgiƫ
    Hier ook een tevreden gebruiker ;)

Maar ik gebruik wel de omnibionta pronatal + DHA

2. Kiezeltje

Kiezeltje Bekend lid

11 feb 2008
    655
    1
    0
    Veenendaal
    Ja natuurlijk, maar dat staat er dus niet, er staat dat je 1 pilletje per dag hoeft te slikken, en bij gravitamon zit er van het meeste idd 50% van de dagelijkse aanbevolen hoeveelheid in, maar de rest haal je toch makkelijk uit je eten (als je gewoon normaal gezond eet)

3. Foxter

Foxter Niet meer actief

Ik had vsm puur mama, en nu heb ik vorige week gravitamon gekocht omdat de puur mama uitverkocht was.
    Er zit inderdaad minder in als in de puur mama, dus ik heb wel spijt dat ik niet even verder gekeken heb.
    Maar goed, gravitamon is ook niet slecht.

4. Selv

Selv Lid

19 jan 2008
    63
    0
    0
    Puur mama van VSM, erg tevreden!

Er zit 100% van de DAH in ja, maar vergeet niet dat je 100% voor jezelf nodig hebt en 100% voor de baby! Dat is 200% in totaal!

5. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Dat is onzin. Als dat zo zou zijn zou in iedere zwangerschapsmultivitaminepil 200% van de ADH moeten zitten.

Het is de bedoeling dat je als zwangere aan ongeveer 100% van de ADH komt. Ik kom dat door een Gravitamon met daarin 50% van de ADH te slikken.

6. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Gravitamon wordt het meeste aanbevolen door gyns en vk's (ja, ik heb er nogal veel gesproken en ze zeggen allemaal hetzelfde, dat scheelt weer haha), dus dat zegt al genoeg volgens mij... Ik slik het heel mijn zwangerschap al en ben er zeer tevreden over.

Deel Deze Pagina