Erosie aan baarmoedermond

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by wonderteam, Apr 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

#1 wonderteam, Apr 27, 2010
    Last edited by a moderator: Apr 27, 2010
    Ik ben vandaag voor extra controle bij de gyn geweest ivm een placenta die volledig tegen de baarmoedermond ligt en bloedverlies. Na een inwendig onderzoek bleek ik ook forse erosie aan de baarmoedermond te hebben. Ze hebben gelijk een PAP-uitstrijkje gedaan. Nu hebben ze verder niks gevraagd over evt symptomen. Nu lees ik over Erosie op internet en daar blijkt slijm/afscheiding verlies in hoge mate een symptoom te zijn. Ik heb dit altijd al en sinds de zw is dit verdubbeld. Ik heb dit dus niet genoemd. Kan ik nu wachten tot woensdag ( moet dan dan terugkomen, of is het zaak even te bellen? )

2. Immie

Immie Verloskundige

Dec 17, 2006
    7,813
    0
    0
    Verpleegkundige en Verloskundige
    Hoi tessa,

Het is oke om af te wachten,
    Maar ondertussen ben je er al weer geweest....
    Hoe was het?

Imke

3. wonderteam

Hoi Imke,

Bedankt voor je antwoord. Ik had ook maar besloten even te wachten. Zou zo vaart wel niet lopen. Ik moet nu aankomende woensdag dus zal daarna even een reactie terug geven :)

4. wonderteam

Nog even een reactie vanaf deze kant. Ik zal gewoon wel veel extra slijm hebben tijdens mijn zw. het uitstrijkje was namelijk helemaal goed ( pap 1 ) en verder ook geen infectie enzo.
    Na de zw ,gaan ze het erosiefe gedeelte weg branden.

Dus kan nu rustig van de zw verder genieten :)

Share This Page