Hallo dames, Weten jullie of je gewoon door kunt gaan met vitaminepilletjes als je zwanger kan zijn (na je ei)? Ik gebruik Borage en Teunisbloemolie. Voor mijn huid en tegen PMS-klachten. En nu natuurlijk foliumzuur, maar daarvan weet ik dat het tot de 8ste week wordt aangeraden. Groetjes
zal vast wel iets op staaan op de etiket van de potje ik zou maar eerst kijken, ik heb zelf geen flauw idee maar als het kwaad kan zal er toch wel een tekst staan met waarschuwing bij zwangerschap of iets dergelijks, toch?
Meestal staat het op de bijsluiter. Of het kwaad kan of niet. Anders even je HA bellen om het te vragen of de apotheek. Beter het zekere voor het onzekere nemen.
je mag als je zwanger wil worden/en bent alleen vitamine pillen nemen speciaal voor zwangeren omdat er in gewone vitaminepillen teveel vit.A zit. Dus wel degelijk belangrijk om te veranderen naar een preparaat voor zwangeren, hier zit al voldoende foliumzuur in dus die hoef er niet naast te gebruiken. Mij is geadviseerd om verder geen aanvullende homeopatische middeltjes te gebruiken als teunisbloem en tarwekiem olie, hiervan is nog nooit bewezen dat je er sneller zwanger van wordt en of het al dan niet schade aan kan richten. Met een gevarieerde voeding hoef je zelfs geen vitamine extra te nemen maar alleen foliumzuur. succes met zwanger worden meid! liefs humm
Superbedankt voor jullie tips! Ik ga het met de HA bespreken denk ik. Die teunisbloem hem ik omdat ik enorme last heb van PMS. Hoop dat het verder geen kwaad kan. Groetjes