Hallo, Ik vroeg mij af of een vitaminepreparaat van vit B, aangevuld met foliumzuur slecht is voor de baby... Ik weet dat foliumzuur juist goed is, maar de rest van vit B? Moet ik een apart preparaat van foliumzuur kopen? Sorry, ben voor het eerst zwanger en echt nog een groentje...
Foliumzuur is ook een B vitamine, namelijk vitamine B11. B vitamines zijn niet schadelijk en als je er teveel van binnen krijgt plas je ze weer uit. Je moet wel oppassen met vitamine A in de zwangerschap. En preparaat met B vitamines is dus prima. Er zijn wel speciale zwangervitamines o.a.: gravitamon of femnatal
Hartstikke bedankt voor je antwoord! Jij heel veel succes te komende dagen!!! Hoop dat je dadelijk ook 'positief' nieuws hebt voor ons!
Ik slik gravitamon speciaal voor zwanger wordenen, zwangeren en zogenden, tevens kun je ook eigen merk vitamines voor zwangeren slikken scheelt gauw een eurootje of 10,-
Ik slik vit.preperaat van de kruidtvat eigen merk, wat kan het nou schelen met die andere ^pillen die inderdaad zeker 10 euro duurder zijn???!!! Vrouw zwanger heet het volgens mij! Zorg er wel voor dat je het in neemt als je goed gegeten hebt, want ik heb het wel es omhoog geboert, en dat is echt heeel goor, kan het niet anders zeggen. groetjes melissa
had toevallig vanmorgen de ha aan de foon nadat mijn moeder mij vertelde dat zij vroeger van haar moeder vitamine E kreeg om aan te sterken nadat ze van mij bevallen was en dat haar ha later zei toen hij het potje zag als zij niet weer zo snel weer zwanger zijn die vitamine E beter kon laten staan omdat dat de vruchtbaarheid bevordert. ik kon het daarom toch niet laten om de ha hierover te bellen en te vragen of dat klopt, en warempel, het is nog waar ook, buiten het feit dat het goed is voor je algehele gestel blijkt het dus ok goed te zijn voor de vruchtbaarheid van de vrouw, evenals zink -15 tabletten voor de man... net dus even naar de apotheek gegaan en zink - 15 tabletjes gehaald voor manneke, en vitamine E 200 voor mezelf (zo heel veel fruit etc. eet ik nou zelf ook weer niet) dus ach baat het niet schaden doet het ook niet, 1 x per dag tijdens het eten...dus wie weet.