Hallo, Ik heb een vraag, want ik weet het niet meer.. Onze zoon is met 37 weken geboren en is nu 19 dagen oud. Zijn gewicht bij de geboorte was 2795gr. Een week geleden was hij 2800 gram. Hij krijgt 6 fv 90cc, 2 schepjes comfort/1 schepje normaal. Hij drinkt om 5 u, 9.30u, 13u, 16.30u, 20u en de laatste om 23.30u. Sinds 2 dagen begint hij onrustig aan zijn fles, beetje huilerig. Tussendoor laten we hem 3 keer boeren en als hij klaar is nog een keer. Hij spuugt dan bijna altijd! Na de fles wil hij altijd meer, ik geef dan zijn speen. Hij valt onrustig in slaap, duurt een uur. Ik loop dan steeds heen en weer om zijn speentje te geven of te sussen. Duurt dit echt te lang dan laat ik hem bij mij op de borst in slaap vallen. Tijdens het slapen wordt hij ook regelmatig wakker door het spugen, want dat doet hij de hele dag door, steeds een mondje. Maar veel keer een mondje is ook veel! Op het einde (vlak voor een nieuwe fles), spuugt hij water/ gal achtig. Kortom ik vind dat hij teveel spuugt en te onrustig is. Wat moeten we doen? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen!
Beste Mamajens, Wat vervelend dat je kindje zo veel spuugt en onrustig is. Ik denk dat het verstandig is om even contact op te nemen met het consultatiebureau. Zij kunnen dan kijken of een andere voeding misschien een oplossing zou kunnen bieden. Heel veel succes in ieder geval. groet, Anne