Welke vitamines slikken jullie mannen om de zaadkwaliteit te verbeteren? Mijn gyn gaf aan dat hij zink en foliumzuur moet gaan slikken, maar maakt het merk nog uit? En wat slikken jullie zelf? Ik ben nu aan de laatste strip Davitamon met visolie bezig, maar geen idee of dat goed is. Ik hoor graag wat jullie gebruiken en van welk merk.
Hoi hoi Kwaliteit van mijn vriend is niet goed, mijn gyn adviseerde vitamini a tm z voor hem. Dit slikt die nu 1,5 maand. 1 aug moet hij opneem zaad in leveren om te kijken of t 1 malig was dat er maar 2,5 milj zaadjes aanwezig waren dus ben benieuwd of t verhoofd is dankzij de vitamines. Zelf slik ik ook davitamon met visolie, ook dit op advies vd gyn.
Mijn man slikt A tot Z voor mannen, zink & vitamine C Zelf slik ik foliumzuur, A tot Z, vitamine D & C, zink&selium
Zink en selenium zijn heel goed. Zelf zou ik wel voor aan natuurlijke variant kiezen. (Orthica, solgar in die trant) Mijn man had 5 metingen lang 0.1 miljoen amper bewegelijke zaadcellen. En wat bewoog was half krom. Dus niet echt joehoe. Na twee maand en die tabletten, en voor een deel biologisch eten; 0.7 miljoen perfect bewegelijke zaadcellen en alles zag er goed uit. Volgens de artsen toeval. Ik zeg dat het door de pillen en voeding kwam.