hallo heb ik als moeder ook vitamines nodig ?? ik voel me al weken niet goed , misselijk (gister diaree) duizelig en dit is al een week of 5 zo. en als ik vitamines neem werkt t dan ook echt ???
voel me ook echt afgebrand en moe lig al weken om 9 uur in bed . ook nog snachts geef ik bv . hoe kan ik me ventje door laten slapen of is daar niks aan te doen ??
Even een check bij de HA.. bloed laten prikken! Vitamines kun je gebruiken. Ik neem bv-vitamines omdat daar ook de vitamine D in zit die je anders apart moet nemen.
Zou ook even langs de huisarts gaan met deze klachten. Misschien een laag Hb? Komt je zoontje vaak 's nachts? Hoe zien de voedingen eruit dan?
Ik zou in ieder geval even langs de huisarts gaan en bloed laten prikken. Wellicht heb je idd een te laag HB. Daarnaast ook vitamines voor borstvoedende vrouwen nemen hoor. Borstvoeding vraagt meer van je dan de meeste mensen denken. Alleen gezond eten is eigenlijk niet genoeg. Doorslapen van je kindje kun je niet afdwingen helaas. Komt vanzelf. Hoop dat je je gauw wat beter voelt.
Was al eem x geweest maar zal maandag nog es bellen . Heb nog gravotamon staan van de zwangerschap die zijn ook voor borstvoeding staat erop geloof ik, maar zijn er ook vitamine alleen voor bv ? En merken jullie took echt als je t slikt
Tja dat doorslspen, ik ben nu aan mijn3e nachtvoeding bezig en onze kindjes zijn bijna even oud, ik voel me net als jij moe en opgebrand, t is gewoon zwaar. Soms komt mijn meisje 1x soms 3x en dan ook nog werken kolfen t gaat ook mij niet in de koude kleren zitten. Ik slik ook vitamine voor zwangere maar t helpt niet echt misschien een vitamine gebrek? Dat is vaak niet zo snel opgelost, ik ben sinds de bevalling al 5x ziek geweedt, niet tof. Ik ga naar de ha dat zoy jij ook moeten doen haha. Misschien kunnen we samen gaan 2 voor de prijs van 1 Hahaha.
Ik merk weinig verschil met of zonder vitamine, gewoon gezond eten is vaak al goed. Maar na een zwangerschap kun je flink moe zijn door verschillende oorzaken, en die zijn het beste op te sporen met een bloedtest ( en gewoon met behoud van bv aan te pakken). Heel vaak hebben moeders vanwege de bevalling een laag HB, regelmatig is de schildklierfunctie gewijzgigd, en ook vaak is er ee te laag vitamine b12 (en dat laatste wordt niet vaakop getest helaas, vraag dat wel aan je huisarts).
laat je ijzer eens nakijken...ik had hetzelfde na de bevalling en had ijzertekort. Vergeet niet dat bv best een inspanning is voor je lichaam...je mnoet echt goed eten nu!