Granaatappelsap voor innesteling??

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Tachake, 11 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Hey dames,
    Ik heb al 2 verse tp's en 1 cryo achter de rug die mislukt zijn. Ik heb 2 cryo's in de vriezer en ik had gehoopt deze allebei te mogen terugplaatsen voor ietsje meer kans (deze zouden elkaar ondersteunen voor innesteling). Maar gisteren na het gesprek met de gynae blijkt nu dat sinds het begin van het jaar voor de 3e verse ivf ook geen 2 cryo's mogen geplaatst worden (ben van BE). Nochtans lees ik verder dat er hier in BE tal van mensen zijn die ook dit jaar meteen 2 cryo's mochten,maar soit dat doet er niet toe...

Nu wil ik bij deze poging alles uit de kast halen en zo heb ik gelezen dat granaatappelsap zou helpen bij de innesteling.
    Graag zou ik hier wat ervaringen lezen van dames (zowel positief als negatief).
    *Wanneer begonnen jullie ermee?
    *Hoeveel dronken jullie per dag?
    *Waar smaakt het naar? Heb het nog nooit gedronken ;)
    *Deden jullie ernaast nog iets speciaal?

Bedankt dames!!

2. Kiekske

Kiekske Niet meer actief

Ik heb het de laatste poging idd gedronken, van Pom. Iedere dag een glas vanaf de punctie volgens mij. Ik heb het trouw iedere dag tijdens de zwangerschap gedronken. Waar het naar smaakt...uhm...geen idee eigenlijk. Maar lekker is anders. Het is wat bitter. En wat ik er nog naast deed? Veel vitaminen, gezond leven, zorgen dat ik het warm had, veel rust.

Succes!

3. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Nou daar zeg je wat.. Afgelopen maart zijn we voor een kindje gegaan, ik was al gestopt met de pil vanaf januari en in de vruchtbare dagen was er bij ons in januari en februari geen sex.
    Heel toevallig kwam een vriendin van me met zakjes van Doppelherz (uit Duitsland) met cranberry en granatapfel in het voorjaar dat het goed was voor mij, en dat inderdaad granaatappel goed is voor de vruchtbaarheid. Nou ja baat het niet schat het niet, maar in april was ik al zwanger! Ik was 36 jaar nu 37. Heb overgewicht. Was al 23 jaar aan de pil. Ik was er zelf van overtuigd dat ik minstens 1,5 a 2 jaar nodig zou zijn om zwanger te raken of daarbij hulp nodig te hebben. Wie weet heeft die zakjes met cranberry en granatapfel wel geholpen! Zijn bovendien nog lekker ook en ik kreeg er een energieboost van!

4. Joes1

Joes1 Actief lid

16 jun 2013
    315
    1
    0
    Zo ziet het er uit!

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      38,5 KB
      Weergaven:
      335
  5. Hooverphonic

Hooverphonic Fanatiek lid

30 sep 2013
    2.234
    0
    0
    Hier heeft dat allemaal nog nooit tot een innesteling geleid.

De keren dat ik zwanger ben geworden (2 x zwanger en 1 kindje)van een TP deed ik juist alles wat ik normaal ook deed en helemaal niks speciaals. Andere keren gebruikte ik Pom, veel rusten, warme voeten houden, geen thee, geen citrusvruchten en juist wel kinderaspirine etc. en dit heeft nooit tot een zwangerschap geleid. Dus volgens mij kun je er helemaal niks aan doen,(of er moet echt iets mis zijn bij jezelf) het is puur toeval en geluk

6. Het staat in de supermarkt niet bij de gewone sappen, maar bij de sappen in de koeling. Ik vind het echt heel vies. Ik heb nog nooit een TP gehad, maar heb het een keer geprobeerd 'voor het geval dat' ;) Nu zou ik het wel drinken hoor. Misschien heeft het inderdaad helemaal geen invloed, maar als iets simpels als een bepaald drankje drinken kan helpen, dan probeer ik dat graag!

7. DarkAngel25

DarkAngel25 VIP lid

6 jul 2011
    7.732
    1
    38
    Hier ook Pom gedronken, (te goor voor woorden) Ik dronk smorgen en s'avonds een glas met een rietje haha, dan proefde ik het niet zo.

Heb t geloof ik na mijn hsg gedronken, en toen de 2e ronde na de hsg zwanger geraakt.

8. twoboys

twoboys Fanatiek lid

30 mei 2013
    3.707
    35
    48
    Zorg.
    Zeeland.
    Toch iets om uit te proberen...ga morgen ook es zoeken!

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik ook

10. boboke

boboke Fanatiek lid

1 feb 2013
    1.540
    0
    36
    NULL
    NULL
    De granaatappelsap van healthy people is wel goed te drinken hoor, ik vind het zelfs lekker. Heb ik ook bij de 1ste tp vanaf de punctie gedronken en was ook zwanger. Wel helaas een MA. Nu in de wachtweken van een cryo en de granaatappelsap is ook weer van de partij ;).

11. babyhope

babyhope VIP lid

23 jun 2009
    16.199
    1.082
    113
    Vrouw
    Mama
    somewhere
    Idd die van healthy people is net zo goed en veel lekkerder ja.
    Ik heb het gedronken vanaf 2 dagen voor punctie en was idd weer raak helaas mk gehad.

12. Blondje

Blondje Fanatiek lid

29 aug 2009
    1.640
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb al bij een paar tp's granaatappelsap met cranberry van coolbest gedronken, lekker sapje en wat frisser dan die van healthy people vind ik. Overigens nog geen resultaat mee geboekt bij 4 terugplaatsingen gebruikt. Ik heb bij de tp's voor de eerste niks extra gebruikt als alleen etos zwanger worden en toen is het dus gelukt bij tp 4. Heb wel zo iets van baad het niet dan schaad het niet.

13. lieve85

lieve85 Actief lid

21 mei 2009
    137
    0
    0
    heb ook granaatappelsap gedronken , vanaf ongeveer een week voor de terugplaatsing tot aan 6 weken zwangerschap. verder warme voeten , geen koude dingen eten zoals ijs , en heb die ronde accupentuur gedaan. wat nou wel of niet heeft geholpen geen idee maar zal vooral de granaatappelsap de volgende keer weer doen , schijnt toch echt goed te wezen voor de doorbloeding van je baarmoeder..

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik ga dat toch maar eens halen! Baad het niet dan schaad het niet he.

15. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Bedankt voor al jullie reacties meiden!!
    Ik denk dat ik dat deze ronde toch maar eens ga uitproberen ;)
    Drink ik dat dan vanaf m'n eisprong ongeveer?
    Heb een cryo in eigen cyclus,dus enkel pregnyl om de eisprong op te wekken als het eitje groot genoeg is.

16. Jessi79

Jessi79 Fanatiek lid

4 jan 2012
    4.818
    2.678
    113
    Ik heb het ook gedronken, vanaf twee weken voor de tp elke dag een groot glas. En van de 1e tp ben ik zwanger geworden. Met een flinke scheut sinaasappelsap erdoor smaakt het minder bitter.

Je moet wel even kijken naar het % granaatappel dat erin zit, die van Coolbest bevat volgens mij veel te weinig, daar moet je liters per dag van drinken.

17. Tachake

Tachake Actief lid

27 nov 2012
    142
    0
    0
    Semmerzake
    Goed dat je dat zegt van het percentage want ik zie op de site van AH 5 verschillende soorten staan.
    Je hebt er van Aloe Vera, Coolbest, Healthy people, Healthy people met framboos en dan nog Pom.
    Ga ik morgen even gaan nakijken waar het meeste % granaatappel inzit.

18. Uy82

Uy82 Actief lid

14 apr 2013
    124
    0
    0
    NULL
    NULL
    Pom granaatappelsap, warme voeten, vel rust en in ons geval hebben wij assisted hatching toegepast. İk heb ook verse granaatappel gegeten.

19. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik heb die van healthy people gedronken. Onder het motto, kan vast geen kwaad. Bij ons was de eerste terugplaatsing een voltreffer. Maar dat is vast niet alleen aan het drankje te danken ;)

20. poppetje77

poppetje77 Fanatiek lid

11 jul 2012
    3.880
    330
    83
    Vrouw
    ambtenaar
    regio rotterdam
    Bij mijn cryo heb ik de hele cyclus twee glazen van health people gedronken per dag. Of het heeft geholpen weet ik niet maar geuit is wel dat ik deze ronde wel zwanger ben geraakt. Ik dacht: baat het niet, schaadt het niet! Maar lekker, eh nee!!!

Deel Deze Pagina