Hi! Ik ben vandaag als t goed is 6.1 zwanger. Ondanks dat ik al een paar dagen extreem misselijk ben, heb ik ook steeds af en aan een “grieperig” gevoel. Maar ook weer niet ziek ofzo.. Is dit een bekend fenomeen binnen zwangerschap??
Geen idee of het een bekend symptoom is maar ik had dat bij mijn vorige zwangerschap ook. Is dan wel mis gegaan met 17 weken maar dat had daar niks mee te maken. & Gefeliciteerd!
Ik heb dat ook misselijk en soort van koud en alles doet pijn etc) maar dan in de richting meer van alsof ok gisteren te veel tequla op had dus het is inderdaad soort van maar temp gewoon prima en geen verschijnselen verder van ziek zijn. Dat duurt wel allemaal not tot week of 13/16 bij mij
Ja ik heb echt precies hetzelfde! Gewoon een beetje een “bah” gevoel. Mijn temp ook gewoon prima idd maar dat koud rillerig gevoel, heel irritant grappig dat dat er ook bij hoort
Ik had dat in het begin ook.. vooral zo'n koud en rillerig gevoel, ziek voelen, maar verder geen koorts ofzo. Is vanzelf weggetrokken bij mij
Ja dat herken ik heel goed. Ik stond vanochtend in ziekenhuis moesten ze temp opmeten ik dacht gelijk “pff ik voel wel mij grieperig” maar toen dacht ik gelijk “o ja ik ben zwanger haha heb ik zo’n gevoel altijd eerste weken”