BEDOELD VOOR OUDERS DIE HET MINDER HEBBEN NET ALS IK. Geef de kleertjes graag door tegen verzendkosten. het gaat om door mij nieuw gekochte kleertjes die mijn dochtertje even aan heeft gehad. Ze zijn gewassen in neutral en nog in prima staat. een tas vol. Ik ga geen foto's maken of wat dan ook. Eerste die reageerd hier mag het hebben. (reageer allicht pas laat gezien het feit de computer stuk is en ik in het weekend pas de laptop heb). Ik doe er nog wat extra beginners dingen bij dus
Ik heb het niet nodig, ik heb al een hoop voor onze spruit (gehad). Maar ik wilde wel even zeggen dat ik het lief van je vindt!
Ik ben dan wel niet alleenstaand, maar op dit moment staan we er financieel wel erg slecht voor, dus kan het goed gebruiken. Hebben helaas nog het e.e.a aan schulden. Wil je er wel iets voor teruggeven, zou het niet over mijn hart kunnen krijgen om het zomaar aan te nemen. Jij hebt er toch ook voor betaald. Maar als het alleen voor de alleenstaande mamma's is kan je de volgende er blij mee maken
moest even zoeken war de topic was gebleven maar je bent de eerste en enigste die reageerd dus je mag het hebben. eerlijk is eerlijk. pb je adres maar. als je echt perse iets wil geven is het bedoeld voor mijn dochter dus moet jezelf maar kijken.