Hoe om te gaan met testdrang en verdriet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Adria27, 28 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Hoe doen jullie het? Vanmiddag ben ik zo dom geweest om een ovulatietest te doen. Een duidelijke streep, niet zo duidelijk als de teststreep maar wel goed zichtbaar. Zit denk ik op 11 DPO, had een positieve ovulatietest 18 april en volgens mij die dag ook meteen mijn eisprong. Heb nog twee kv testen liggen maar daar ben ik weer te bang voor:x. Vind 11 DPO ook veel te vroeg om te testen, heb nog 6 dagen te gaan!

Ik ben het wachten zo beu, kan wel janken. Elke maand dat wachten vind ik zo een kwelling! en maar zoeken op het forum:(. Ik zat vanochtend ook te bladeren in mijn zwangerschapdagboek van vorig jaar en zag ook de echo terug (helaas was een miskraam). Dat maakte me weer erg verdrietig.

Ik heb nooit last gehad van testdrang voor mijn NOD maar deze maand vind ik het extra moeilijk, waarschijnlijk door veel zwangeren in mijn omgeving.
    Lig ook elke nacht te zweten sinds een week (een PMS symptoom) dus ik denk ook niet dat het raak is. Af en toe jeukende tepels maar helemaal geen afscheiding. Voor mijn zwangerschap en miskraam kende ik mijn lichaam heel goed maar nu kan ik nergens zeker van zijn. Voor mijn miskraam netjes om de 27 dagen ongi en nu...(zie handtekening)

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest het evenkwijt. Enige tips hoe ik dit doorkom tot 3 mei? Na mijn menstruatie zakt dit nare gevoel weer maar tot die tijd ben ik er echt mee bezig. Bah echt een rottijd!

liefs Adria

2. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Vervelend is dat hè, hoelang ben je al bezig?
    In mijn omgeving ook veel zwangeren mensen, al mijn en m'n mans broer en zussen hebben kinderen, alleen wij nog niet...
    Je moet toch echt nog even wachten met testen. Zelf zit ik al op dag 44... Nog niks te bekennen :(

Sterkte!! Eens zal het onze tijd worden! ;) Kop op!

3. Winddanser

Winddanser Fanatiek lid

2 mrt 2013
    3.295
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik herken het gevoel en kan me voorstellen dag het in jou situatie sterker is. Misschien dat het helpt om met jezelf een dag af te spreken wanneer je gaat testen? Geen testen in huis alen tot die dag..
    Succes ermee!

4. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Bedankt voor de tips dames. Ik wacht zeker tot 3 mei, tot die tijd blijft ik uit de buurt van alle testen, ovu en zw testjes;). Weet ook niet wat me bezielde vandaag. Zeker door alle positieve testers op de site.

We zijn al heel lang bezig, vier jaar. We waren ook erg blij dat het was gelukt vorig jaar. Gelukkig heb ik al twee grote kids, dat geeft natuurlijk ook afleiding. Maar het verlangen naar een kleintje blijft.
    Hoe komt het dat jou menstruatie uitblijft Arr

5. Arr

Arr Actief lid

24 aug 2012
    249
    3
    18
    Tsjoh, wat ben je al lang bezig zeg. Dat lijkt me ook erg moeilijk. Hoe snel raakte je zwanger van je andere twee kinderen?
    Geen idee waarom m'n menstruatie uitblijft, dit heb ik nog niet eerder gehad. Ik test ook steeds negatief, voel verder ook niks, dus ik weet het niet. Heb jij dat ooit gehad dat het zomaar een aantal weken uitbleef? Op deze link heb ik dit ook allemaal geschreven: ben benieuwd naar mensen die hetzelfde hebben gehad. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/436711-wanneer-dokter-melden-hebben-jullie-tips.html
    Heel veel sterkte, en laat die test nog even liggen, je kunt het! ;) Hopelijk is het snel raak!!!

Liefs

6. Babyliz

Babyliz Fanatiek lid

4 feb 2011
    1.038
    0
    36
    NULL
    Ovulatietest zegt helaas helemaal niets... Moeilijk he, om er goed mee om te gaan. Die 2 weken na de eisprong lijken soms wel eeuwen te duren! Ik hoop op snel positief resultaat voor jullie

7. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    #7 Adria27, 28 apr 2013
    Laatst bewerkt: 28 apr 2013
    Bedankt voor de lieve reacties. Ik heb jaren pcos gehad maar wel spontaan zwanger geraakt, zeer waarschijnlijk omdat ik jong was.

Babyliz als ik jou handtekening zie is het ook wel heftig voor jullie. Ik zal voor jullie duimen dat jullie wens snel uitkomt!

Deel Deze Pagina