Hallo dames ik heb nog een vraagje , ik slik sindskort vitaal zwanger van de kruidvat wat zijn jullie ervaringen ermee ? En ik wil ook graag na dit potje zodra die leeg is die van de etos proberen kan dat gewoon ? Of moet je wachten iemand ervaringen of advies? dankjewel !
Ik slikte de "etos zwanger worden" pillen, maar geen effect. Een goed voedingspatroon en foliumzuur is uiteindelijk het belangrijkste. Of al die andere pilletjes werken is uiteindelijk onduidelijk. De een zweert er bij en de ander vindt het helemaal niks.
Ik gebruik vsm mama.maar van vitamines word je niet sneller zwanger. Het is gewoon goed voor je lijf. En goed voor de voorbereiding
Werkte niet? Wat moeten doen voor je dan? En dat wist je al na een ronde... Sorry... Het zijn vitamines die goed zijn voor je lijf, merk maakt niet zoveel uit hoor!
Ik heb de etos zwanger worden pilletjes geslikt maar mijn cyclus raakte in de maanden dat ik ze gebruikte behoorlijk in de war. Nu weer gestopt en m'n cyclus is weer een stuk langer. Of het aan die pillen ligt geen idee ik gebruik nu gewoon foliumzuur
Ik slik nu etos zwanger worden sinds 2 maanden. Of ze werken daar zul je nooit achter komen. als ik zwanger zou worden met de etos vitaminen, kan het net zo goed zijn dat ik zonder die vitaminen ook zwanger was geworden. het enige waarom ik voor die vitamines heb gekozen, is omdat er een kleine hoeveelheid monnikspeper inzit, dit schijnt je cyclus te reguleren. na het stoppen van de pil had ik een cyclus van 37 dagen, de vorige cyclus was 28 dagen en deze maand weet ik het niet. Maar zonder die pillen waren mn cyclussen misschien ook zo geweest...je weet het niet. foliumzuur is in ieder geval belangrijk. Verder gewoon gezond eten.
Ik gebruik gravitamon. Heb vandaag positief getest in mijn 2de ronde.....Weet natuurlijk niet of het aan de vitamines ligt