Sinds gelijk na de tp heb/krijg ik na het plassen Een soort van bm achtige krampen. Uiteindelijk verdwijnt dit na een tijdje dan weer. (Soms blijven de "krampen" continu aanwezig) Maar het is dus na elke "plas beurt" aanwezig. Herkent iemand dit? Mijn volgende vraag ... En dit is wel een beetje gênante vraag, Maar ik ga hem toch stellen. Wat is wijsheid wat betreft gemeenschap hebben ? Na hoeveel dagen zou dat ongeveer weer kunnen?(na punctie en tp) En ik lees verschillende meningen over Het hebben van een orgasme. Dan lees ik weer dat het absoluut niet goed is En dat dan de samentrekkingen van de bm dan de vrucht Af kan stoten. Maar dan lees ik ergens anders weer dat het juist Wel goed is om een orgasme te hebben ivm Betere doorbloedingen bm ofzoiets. Ik vraag mij deze zaken af omdat ik merk dat De "lust" gevoelens langzamerhand weer terug begint te komen. Maar mij er eigenlijk op dit moment geen raad mee weet Want ik wil niks te niet doen aan een eventuele innesteling.
Kramp bij het plassen kan ik niets over zeggen, omdat ik dit niet herken. Sex heb ik wel gehad na de tp. We vonden het eerst eng, maar ik wilde mij dit keer niet te druk maken om van alles (makkelijk gezegd haha). Denk dat de doorbloeding goed is geweest, zie mijn banner
Die kramp zegt mij ook niks, of misschien zijn je eierstokken nog wat beurs van de punctie? Sex hadden wij na een week weer. Het advies van ons ziekenhuis was de eerste 4 dagen na tp beter van niet. Sterkte met wachten, killing hoor die weken
Ik weet het niet. Punctie was afgelopen zondag. Dus bijna een week geleden. Ik kan mij zo ook even niet heugen of Ik dit bij de vorige poging ook heb gehad....
Hey Degen, niet druk maken en gewoon volop genieten! Ik heb dat ook gedaan. Ik ging er gewoon niet van uit. Ik heb hier 4 cellig en 2 cellig terugplaatsing gehad. Ik was na 16 dagen geen ongie! En moest bloedtesten en was positief! Maar na 7 weken was er tenminste 1 hartje aan het kloppen. Die andere émbryo was weg Kan alle kanten op. Ik duim voor je. Het is heel normaal om wat krampjes te hebben. In nesteling krampjes! <3 Blijf positief. Je moet juist positief blijven!