Vitamines

Discussion in 'Zwangerschap' started by Joanne92, Dec 28, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Hoi allemaal, ik heb een vraagje slikte vanaf dat ik wist dat ik zwanger was (4weken) etos multivitaminen voor mama met foliumzuur.
    Nu is me doosje leeg, moet ik nieuwe halen of is het niet persee meer nodig?
    Thanks

2. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Volgens mij zijn die mama pillen voor de gehele zwangerschap. Ikzelf slik ze wel tot het einde. Bij etos moet je trouwens 2 per dag slikken toch? Daarom ben ik overgestapt naar een pil die je maar 1x per dag hoeft te nemen.

3. Cakes

Cakes Actief lid

Nov 21, 2014
    198
    0
    0
    Mijn foliumzuur was op en ik ben overgestapt naar davitamon puur mama. Dit kan je de gehele zwangerschap slikken.
    Vooral in de eerste weken is foliumzuur erg belangrijk voor je kleine.

4. Joanne92

Joanne92 Fanatiek lid

Sep 28, 2014
    1,001
    2
    0
    Ja soms wil ik er nog wel 1 vergeten in me haast. Dat kan dan toch geen kwaad?
    Ik slik er 1 per dag van etos.. Volgens mij staat dat in de bijsluiter?

5. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

Sep 6, 2011
    2,049
    0
    0
    Ik slik de zwanger tabletten van de kruidvat, gewoon de hele zwangerschap.

6. Strandbal

Strandbal VIP lid

May 3, 2013
    8,890
    3,414
    113
    Oh misschien is dat dan veranderd, was in mijn eerste zwangerschap dat ik die etos mama slikte voordat ik overstapte. Ik slik davitamon compleet mama.
    en af en toe is het niet erg hoor als je het vergeet zei mijn VK. Heb ik ook regelmatig. Heb ze nu standaard op het aanrecht liggen zodat ik het zie en niet kan vergeten.

7. jes12

jes12 Bekend lid

Jan 2, 2014
    888
    91
    28
    Ik slik ze van davitamon mama compleet en die blijf ik slikken tot na de zwangerschap.
    Er zitten zoveel verschillende soorten vitamines in dat ik echt denk dat het een aanvulling is op wat ik dagelijks eet.
    En het geeft dan toch een fijn gevoel als ik een dag wat ongezonder gegeten heb dat ik die vitamines wel binnen krijg (het is natuurlijk geen vervanging voor groente&fruit)

8. Mags

Mags Fanatiek lid

Nov 1, 2012
    1,198
    0
    0
    Ik neem gravitamon voor tijdens zwanger worden, zwanger zijn en borstvoeding. Al een paar jaar trouwens, ben vanuit bv geven van de oudste weer zwanger geworden dus tja ik slik lekker door :p

Als ik er eens eentje vergeet vind ik ook geen ramp trouwens hoor, vooral nu na de tien weken foliumzuur niet!

9. 1Hanneke

1Hanneke Fanatiek lid

Apr 4, 2014
    1,698
    423
    83
    Female
    Capelle aan den IJssel
    Net wat je zelf fijn vind. Als je gewoon gezond eet is het niet perse nodig. Maar als je je er prettig bij voelt wat extra te nemen, bv omdat je soms wat minder fruit eet of nu in de winter minder vit d krijgt van de zon, kun je dat gewoon doen.

10. Robynn

Robynn Fanatiek lid

Mar 18, 2014
    1,139
    0
    36
    Ik ben ook met etos begonnen.. nu heb ik Kruidvat..
    daar hoef je er idd maar eentje van te slikken..plus de vitaminen zijn goedkopen :)

11. elsinga1981

Dec 27, 2014
    44
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik zou zeker een nieuw doosje halen en nog even doorslikken! Ikzelf gebruik Davitamon compleet Mama en dat blijf ik in ieder geval slikken tot de 12 weken om zijn. En dan zie ik wel/overleg ik met de VK. Ik overweeg zeker om de hele zwangerschap te blijven slikken.

Share This Page