Hallo, Mijn manlief neemt sinds deze maand vitamine (axium extra man vitamines) daar zit alles in van vitamines en dat zou helpen voor de vruchtbaarheid... Heeft iemand ervaring met deze vitamines want mannen schrijven niet echt revieuws en ik wil zeker weten dat hij niets schadelijl ofzo neemt . Ikzelf neem davitamon compleet mama , ik heb namelijk altijd vitamine d te kort en ik deze zitten blijkbaar vele verschillende vitamines , heeft iemand hiet ook ervaring mee ? Groetjes
Ik neem een extra hoog gedoseerde vitamine B complex (daar stop ik mee zodra ik een positieve zwangerschapstest heb), foliumzuur met vit. D erin en tarwekiemolie met vit. E.
Oh en mijn man neemt gewoon een extra weerstand multivitamine.. Als ik zwanger word, neem ik gewoon een zwanger multi denk ik..
Mijn vriend neemt extra magnesium en zink en vooral zink zou ook goed moeten zijn voor de vruchtbaarheid En zelf slik ik heel wat haha
a oke want ik lees online heel veel dingens dat vitamines meer schade aanrichten dan helpen, maar wij eten spijtig genoeg vrij ongezond dus dit kan toch alleen al maar positief zijn?
Ik zou toch proberen wat gezonder te gaan leven dan. Ik wil me nergens mee bemoeien hoor, maar vitaminesupplementen zijn - zoals de naam al doet vermoeden - een aanvulling op je voeding. Geen vervanging voor bepaalde stoffen.