Hoi! Ik wil een tablet gaan aanschaffen (nog nooit één gehad ) voor mezelf (denk aan fb checken, surfen op t web, online shopping etc....maar ook dat mijn kids (3 en 4 jaar) erop kunnen voor een spelletje, filmpje ed. Ik wil er één die gebruiksvriendelijk is, niet teveel poespas erop en ook niet te duur maar wel van 'goede kwaliteit'. Er moet wel wat opslagcapaciteit opzitten ivm apps die ik ga downloaden voor de kids. Ik zie wel eens merken voorbij komen die ik totaal niet ken, zoals Lenovo geloof ik maar is dat ook echt iets? Kunnen jullie mij een bepaald merk adviseren? Ik hoor het graag
Lenovo is een prima merk. Mijn zoon heeft een Samsung tab E. Inmiddels heeft hij deze alweer 2,5 jaar en doet het nog steeds top!
Als je een goedkopere wilt dan is de Lenovo prima, maar gaat minder lang mee m.b.t. updates en snelheid. Hier een Lenovo gehad en deze was binnen een jaar zo langzaam geworden en apps konden er niet meer fatsoenlijk op werken. Samsung is duurder, maar gaat wel langer mee. Komen nog vrij lang updates voor uit. iPad is wel vrij prijzig, maar gaat ook erg lang mee. Is heel gebruikersvriendelijk en geen poespas. Echter met kinderen zou ik wel kijken of je een tablet kunt vinden met parental control en een goede stevige hoes die klappen op kan vangen. Die zijn voor de goedkopere modellen niet altijd gemakkelijk te vinden. Succes met uitzoeken, blijft een uitdaging.
iPad is in mijn ervaring veruit de beste in levensduur. Helaas ook de duurste. De meeste Android tablets worden trager over tijd. De iPad niet.
iPad! Wij hebben er 7 jaar geleden 1 gekregen en die werkt nog net zo goed als eerst. Super snel en ideaal. Wel even een aanschaf maar echt de moeite waard
Jep, iPad.. is inderdaad duur, maar gaat zoveel langer mee en is gebruiksvriendelijk, snel, groot geheugen en goede batterij. Mijn man werd in de winkel een Samsung aangeraden omdat de batterij veel beter was dan die van Apple. Nou, zijn tablet hing elke dag minstens één keer aan de oplader, terwijl mijn iPad zeker 2-3 dagen meegaat. Terwijl ik er zelfs meer mee doe. En een iets verouderde versie is wat goedkoper, maar ook hartstikke goed!
Hier idd ook een lenovo! LENOVO Tab 4 10 16GB Zwart 4 jr geleden tab 2 gekocht, die werd nu traag, dus ze mochten een nieuwe uitzoeken... Money well spent!
Ik zie veel Ipad liefhebbers met welke prijsklasse hebben jullie die aangeschaft? Als ik rondsurf zie ik toch nog wel verschillende prijzen terugkomen. Ik ben niet van plan om meer dan 200 euro te spenderen aan een tablet. HEb het idee dat ik daar geen Ipad voor kan kopen
Ik heb onlangs de Samsung 10.5 gekocht. Lekker groot en helder scherm. https://www.belsimpel.nl/samsung-galaxy-tab-a-10-5-2018-t590-wifi/zwart?its=10161772223539&gclid=EAIaIQobChMIn421h8mv4QIVUuJ3Ch1XAwdZEAUYASABEgI7svD_BwE&cntd=1
Ik zat inderdaad ook naar een Samsung te kijken...heb daar ook altijd mn smartphone van en altijd tevreden.
Wij hebben er twee. Eentje volledig nieuw die ik gratis kreeg bij een opleiding. Eentje refurbished voor 200 euro. Een iets ouder model, maar werkt 10x beter dan Samsung en Lenova tablets van familie leden. Je hebt speciale Apple winkels die gebruikte iPads en iPhones oplappen; die zijn dan weer zo goed als nieuw voor een zacht prijsje. Dat noemen ze refurbised iPads.
Wij hebben een ipad 128gb ivm de films die ik er op wil downloaden voor de vakanties. Wat fijn is, is dat hij koppelt met mij iphone en daardoor gegevens als muziek en foto’s uitwisseld. Ipad gaat lang mee. Bij mij zo’n 2-3 weken.