hoi hoi ik ben nou 11 weken zwanger dus zit bijna op de magise grens maar nu ben ik erg onzeker/bang door een opmerking van mij schoon moeder.die heeft dus glas hard gezegd dat het altijd nog fout kangaan omdat zij met 11 weken 32jaar geleden een mk heeft gehad ik ben dus nu erg bang geworden.ik heb met 8 weken een echo gehad dat was allemaal goed en met 10 weken heb ik ook nog een echo gehad toen bewoog de kleine de kleine was goed gegroeid,nu was mijn vraag wat is de kans dat het nu nog fout gaat ik weet dat het tot 16 weken riscio is maar na een goede echo hoeveel kans is er nog.ik schaam me diep dat ik het hier vraag maar mijn schoon moeder heeft me erg bang gemaakt
Hoi monique, De kans dat het nu nog misgaat is heel klein! Je hebt tot 2 keer toe ee n prachtig hartje zien kloppen. Vertrouw op je lijf en laat schoonmoeder maar kletsen, ik kan je garanderen ze zal nog veel meer gaan zeggen. ga oefenen op ene oor in en andere oor uit! Imke
heel erg bedankt voor het antwoord. ik denk zelf ook wel dat het wel mee valt ik heb nog steeds de klachten en nog steeds de oprekpijntjes in mijn baar moeder.ik ben erg onzeker ik denk dat dat ook wel meespeeld wat ik trouwens ook wou vragen.ik zou op zich wel een angelsound willen aanschaffen voor de momenten dat ik weer zo bang word hoe staan jullie hier als verloskundige tegen over?