Ik vroeg me af of jullie je baby/ dreumes extra vitamine geven ivm verminderde weerstand? Ik zie bij mijn kindjes dat ze dan toch vaker ziek zijn. Vorig jaar staken ze elkaar steeds opnieuw aan... Verder zijn ze wel gezond hoor zo ja, welke hebben jullie en hebben jullie het idee dat het helpt?
Als ze goed eten hoeft het eigenlijk niet. Kan wel zijn dat door de vele virusjes het ijzergehalte daalt, dan woorden ze ook weer eerder ziek. Ik geef ze het hele jaar door een vitamientje (vooral voor vitamine D). En ze zijn beide gemiddeld ziek, dus of het helpt.........
Finley krijgt mijn weerstand mee door de borstvoeding. Aiden krijgt het hele jaar door multivitaminespul van Davitamon volgens mij (dat flesje met Spongebob erop).
Ik heb van davitamon, die zonnetjes. Krijgen ze 2 per dag en is incl de druppeltjes voor sterke botten en tanden. Maar is ook meer omdat zoonlief tijdje terug erg kieskeurig was en nauwelijks at...
Mijn zoon en dochter krijgen ze allebei als de r in de maand is. Mijn oudste heeft het nooit nodig gehad mijn jongste is altijd ziek. Sinds een maand zitten ze aan de snoepjes. Ik heb gewoon kruidvat merk met bananen smaak. Ik hoop dat ze helpen
Ja en er zit ook vitaminen d in. Het zijn kauwtabletten en mogen vanaf 1 jaar, zitten alle vitaminen in.