Wie weet waar ze fietshelmpjes verkopen die ook baby's passen. Onze jongste kan pas over een paar maandjes mee denk ik maar ik wil mij alvast orienteren. Voor mijn oudste had ik op die leeftijd nog geen helmpje...ben er pas later achtergekomen hoe belangrijk ik het eigenlijk vind.
Ik heb een helmpje van MET. Deze is in maat te verstellen. Mijn dochter was wel wat ouder toen ze deze voor het eerst op had maar ik geloof dat deze al geschikt zijn voor echte kleintjes!
Hier hebben ze ze bij de fietsenwinkel.. ik heb deze BBB Mini Pirate kinderhelm | rood - www.fietshelmshop.nl
Wij hebben er een van Guppy, besteld bij Fietsonderdelen en fietsaccessoires - Hollandbikeshop.com. Ze hebben er daar meer die vanaf heel jong geschikt zijn.
We hebben er hier eentje bij bol.com besteld . Het is eigenlijk een drama hij trekt heb af zodat hij om zijn nek hangt , best eng . Maar mijn zoontje wil absoluut geen petjes hoedjes mutsjes of helmpjes op . Het zijn wel hele lichte helmpjes dus dat is wel fijn . En maar 13,00 .