Vitaminetablet/druppels

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Chocolat, 11 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
?

Krijgt jou kind vitamine extra?

1. Ja elke dag

2. soms (als ik het niet vergeet)

3. nee

Meerdere stemmen zijn toegestaan.
De resultaten zijn alleen zichtbaar na stemmen.
  1. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Eh nee, hij eet goed en is nooit ziek dus ook nooit echt bij stilgestaan om iets van dat te geven eerlijk gezegd...

2. S0fietje

S0fietje Fanatiek lid

4 jul 2011
    2.225
    2
    0
    Staat toch echt wel in bijsluiter en op potje dat je er beter 2 kunt nemen voor de juiste hoeveelheid vit D.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      27,7 KB
      Weergaven:
      0
  3. angel229

angel229 Niet meer actief

Hier krijgt ze die van SpongeBob, hoewel ik ook moet toegeven dat ik ze wel eens vergeet. Toch maar weer beter op letten!

4. misa

misa Niet meer actief

Ja, vitamine d druppels van etos en multi vitamine beertjes van optimax. Ik denk dat er lang niet altijd genoeg in het dagelijkse eten zit. Onze zoon eet ook altijd slecht en onze dochter begint er ook een beetje mee.

Daarnaast krijgen ze eigenlijk elke dag 2x fruit. Dus op die manier hoop ik dat ze genoeg binnen krijgen..! :)

5. MadeInUSA

MadeInUSA VIP lid

27 dec 2011
    9.278
    11.000
    113
    Hier ook de multivitamine beertjes van optimax voor de oudste, in principe 1 per dag (2 jaar). Als ze ernaast staat terwijl de jongste zijn davitamon vitamine D druppeltjes op oliebasis krijgt, vindt zij het erg leuk om ook 10 druppeltjes in haar mond te krijgen.

6. shadowcat76

shadowcat76 Niet meer actief

Hier kruidvat multivitamine's voor kids, die waren in de aanbieding dus heb gelijk een paar potjes ingeslagen. Als ik het al vergeet vraagt ze er zelf om haha. Ik heb de kauwtabletten.

7. Astre

Astre Niet meer actief

alleen extra vitamine D.

Mijn kinderen zijn fruit- en groentemonsters dus extra aanvulling vind ik niet nodig.

Deel Deze Pagina