Vitaminientjes en Smeerseltjes

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Sousa, 1 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Hallo allemaal,

ben vrij nieuw in de wereld van zwanger zijn :)
    Was vandaag ff naar de etos geweest en wist even niet wat voor vitamientjes ik kon halen..

Wat is aan te raden (ook andere winkels).

En het smeren, of het verzorgen van je buikje (op wat voor manier dan ook).. hoe doen jullie dat of vanaf wanneer?

Maw plaats hier al je energie en schoonheid tips en trucs;)

THNX!

2. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik slik Davitamon Fem Natal.. zitten alle vitamientjes in voor zwangere of zogende vrouwen..

enne mn buik die smeer ik met huidolie van dr kneip.. erg lekkere citrus-olie.. tot nu toe nog geen striemen.. dus gaat goed.. en mn huid voelt er ook lekker zacht door.. wel gebruikte ik het ookal tijden voordat ik zwanger was.. gewoon omdat t erg lekker is..

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik slik de vitamine pillen van VSM daar zit ook alle soorten vitaminen in. En cremes gebruik ik niet mijn verloskundige zei dat je van alles kan smeren maar dat je er toch niets ermee voorkomt.

4. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Ik slik gravitamon tabletten. Die kun je heel de zwangerschap en daarna ook gebruiken. Zit ook foilum zuur in.
    Ik slik ook floradix tabletten ivm laag HB.

Smeren doe ik al vanaf dag 1 met huid olie van kneipp. Met amandelbloesem. Is lekker vet en trekt snel in. Heb m'n benen eigenlijk nooit consequent ingesmeerd en daar wel strepen op. Buik tot nu toe nog geen 1 streepje. Ik weet niet of het echt gehopen heeft, maar ik vind ook het insmeren zelf prettig. Je huid krijgt toch wat te verduren.
    Succes ermee!

5. Sousa

Sousa Actief lid

5 sep 2007
    193
    0
    0
    Dank jullie wel voor de antwoorden!

Ik ga gauw even langs de winkels, en jah dr. Kneips dingen zijn heerlijk!

6. Diddlmouses

Diddlmouses Fanatiek lid

Ik slik davitamon-folium speciaal voor tijdens en na de zwangerschap.
    Smeren doe ik met buikbalsum van Zwitsal, op mn buik nog geen streep te zien. Idd wel een beetje op mn bovenbenen, die ik dus niet gesmeerd had...

7. GhitaThakoerdin

GhitaThakoerdin Niet meer actief

ik heb mn benen ook niet altijd helemaal ingesmeerd en ook een paar streepjes erop.. mn buik daarintegen niet.. denk dat t wel iets kan helpen omdat je je huid soepel houdt..

8. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Ik smeer niks en ik heb ook nog steeds geen strepen of komt dat later in de zwangerschap?

9. Angelina

Angelina Niet meer actief

Hoeft niet hoor. Is grotendeels erfelijk bepaald. Ik ben zwanger van mijn vijfde en er is nog steeds geen streep te bekennen ;)

Ik slik trouwens Zwanger Zijn van de Etos

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik slik gravitamon voor de vitaminen en neem Floradix voor de energie ...
    heel mijn huid op mijn buik is geklapt met week 16 en ik heb dikke blauwe strepen over mijn buik lopen .. ik smeerde al vanaf dag 1 dus is idd niks van te zeggen .. ik smeer nu elke dag de bodylotion van de DA die is erg goed voor mijn huid en niks meer bijgescheurd sinds ik die gebruik .. hiervoor de zwitsal mama buikencreme maar dat was dus niks voor mij en erg duur ook vond ik !

11. SyrianBeauty

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    O ok gelukkig :D

Deel Deze Pagina