mijn zoontje gaat woensdag afscheid nemen op het kdv. hij heeft 8 juffen, 2 vanaf het begin en rest is er eigenlijk vrij weinig en sinds slechts een paar maanden en 1 juf pas 2 keertjes. ik wilde de juffen wel een afscheid bedankje geven maar zeg maar voor zijn 2 vaste juffen een wat groter cadeau en de rest iets kleins. is dat raar? zouden jullie iedereen hetzelfde geven? ik dacht zelf aan zijn vaste juffies een cadeaubon te geven van 20-25 euro van douglas en nog een goedkoop doosje merci chocolade en voor de rest wilde ik ongeveer uitgeven 5-8 euro per persoon. maar weet niet wat, mijn moeder zei gewoon een luxe doosje chocolade maar vind dat een beetje afgezaagd. of zouden jullie gewoon 1 groot cadeau kopen voor de juffen samen? sorry voor het vage verhaal maar kom er zelf niet uit omdat ik bang ben voor scheve gezichten omdat ik de een wat meer geef dan de ander. heeft iemand nog ideetjes voor afscheid traktatie voor de kinderen?
Ik zou misschien iets leuks geven voor op het KDV denk ik, en zijn 2 vaste juffies dan nog iets aparts van een cadeaubon oid...
Anders haal je als kado iets voor de kdv.. Iets met water.. Een zwembadje ofzo en wat andere waterspeeltjes?? En voor de juffen idd een cadeau bon, zou ik wel leuker vinden dan een doosje chocolade
dus je bedoelt voor alle 8 juffen een cadeau bon? of alleen voor de twee vaste? ik wil wel liever of 1 groot cadeau voor alle juffen en dan ook echt iets waar de juffen zelf wat aan hebben en niet de kindjes of allemaal wat apart anders wordt het een beetje veel. bedankt voor het meedenken.
Zo dat vind ik veel hoor. 20 25 euro zie ik hier nooit. Werk ook op we. Kdv. Als je graag een bon wil doen is 10e echt genoeg. Hij heeft 2 juffen en de anderen zijn van andere groepen ofzo?! Toch geen 8 waar hij opvang van krijgt?!
ja vind het ook erg veel geld, chocolaatje met bedankje is toch ook leuk?? v.d rest sluit ik me bij hierboven aan
Ideetjes: bij het kruidvat heb je van die octopus dingen, sluit je aan op het water en die spuit dan in het rond. Heel grappig ding en voor alle leeftijden leuk! Of een ander leuk spel (al zullen ze genoeg spellen hebben op een KDV ) Of anders voor de kindjes uit zijn groep allemaal een bellenblaas, en dan zelf een leuke wikkel eromheen maken met foto van je kindje en 'bedankt voor het gezellige spelen' oid erop. Niet te duur, persoonlijk en leuk!
Vind 20,25 euro ook best veel. Ook omdat de rest ook nog moet. Een cadeaubon is wel leuk. Anders iets voor de groep. Een voorleesboek ofzo? Hebben wij ook gedaan bij afscheid psz.De juffen een cadeautje en dan nog een boek voor de groep.
ja het is een kdv wat net een jaar bestaat. er zijn nog niet heel veel kindjes en meeste dagen maar 1 groep en op drukke dagen 2 maar dan zitten ze ook bij elkaar in de klas. en krijgt van alle acht wel eens opvang. zijn vaste juffies vind ik het totaal niet zonde voor en wil ik ook echt iets wat groters geven omdat zij hem toch wel heel veel hebben gesteund en helpen waar kan ( mijn zoon heeft spraak en ontwikkeling achterstanden en gaan vaak apart met hem zitten en met hem oefenen. ook gesteund met zindelijkheid en meer en ben hun ook echt dankbaar.) de rest is iets waar ik over twijfel wil niet dat hun scheef gaan kijken omdat hun bijvoorbeeld alleen een doosje chocolade krijgen. ik vind 20/25 ook veel geld hoor maar totaal niet zonde voor deze twee mensen. dit zijn ook de twee mensen die de kdv hebben opgericht en ik mag ook altijd ruilen met dagen en mijn zoontje mag plots versneld naar een speciale school en heb niet twee maanden van te voren opgezegd en hier doen ze ook totaal niet moeilijk over.
aan zo iets zat ik ook te denken voor de overige juffen maar weet niet wat ik er allemaal in kan doen?
Ik heb nu twee keer een boek gegeven. Een maxi uitgave van De Gruffalo bij de oudste en vorige maand de maxi uitgave van De gele ballon. Aan de binnenkant heb ik een persoonlijke boodschap voor de juffen geschreven. Beide keren hele enthousiaste reacties gehad.
theepakket: 1 pp theepot met kopje eronder, thee, chocolade, theezeef, theezakjesschotel, theelepeltje vind 20/25 euro ook veel om te geven, iets voor kdv is ook erg leuk zaker omdat ze nog maar zo kort bezig zijn. anders zou ik inderdaad alle bedankjes gelijk houden. je kunt ook naderhand nog een bos bloemen laten bezorgen voor die twee leidsters