Viva-Neo geeft Cryo's niet af aan Cuypers kliniek!!

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door koekjesbakker, 21 jan 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. koekjesbakker

    koekjesbakker Actief lid

    13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Ik zit met mijn handen in het haar!
    Komende vrijdag heb ik een terugplaatsing gepland staan bij Cuypers & Cuypers. We zijn al weken bezig en we gingen ervan uit dat mijn materiaal ruim op tijd overgedragen zou worden (alle Cryo's liggen nog bij VivaNeo in de vriezer)

    Tot twee keer toe hebben ze geweigerd om mijn materiaal mee te geven aan Cuypers omdat er een onbetaalde rekening open zou staan. Inmiddels is deze allang betaald en heb ik ook bevestiging van VivaNeo dat er niks meer open staat of er een andere reden is waarom de Kryobank het niet mee zou geven.

    Ik heb ze al telefonisch en per mail gestalked omdat ik perse een bevestiging wil dat ze het deze week meegeven aan Cuypers (die gaan er voor vrijdag nog heen om op te halen) Maar ze reageren gewoon niet.

    De hele houding van VivaNeo is echt vreselijk onvriendelijk ook.

    Hebben jullie deze ervaring ook en heeft iemand misschien een tip? Als ze het niet aan Cuypers meegeven wil ik het zelf door een koerier laten ophalen, iemand al ervaring mee?

    Thanks en duim voor ons please!
     
  2. DR87

    DR87 Fanatiek lid

    2 mei 2016
    1.127
    431
    83
    Wow wat vervelend voor je! Wel ervaring met de vervelende houding van vivaneo sinds de Cuypers weg zijn, geen ervaring met de cryo’s overdragen. Ik heb ze daar namelijk nog terug laten plaatsen. Was dat geen optie voor je? Ik zou het anders even niet weten, behalve blijven bellen... had je steeds Nederlandse assistentes aan de lijn?
     
  3. Suzanaa

    Suzanaa Lid

    23 aug 2019
    27
    0
    1
    Vrouw
    Ik heb precies hetzelfde gehad was sinds november bezig om mijn laatste cryo over te plaatsen. Elke x was er wel wat na 3 weken beweerde ze dat het niet bij de juiste afdeling was daarna beweerde ze dat ik geen toestemming had gegeven enz, na oud en nieuw heb ik ze gestalkt elke dag wel 2 uur aan de telefoon en vele mails. Het hielp niets en zelfs paar uur voor de terugplaatsing wist ik nog niets. Uiteindelijk bij cupers kliniek ook aangegeven meerdere malen. Er werkt 1 dame bij bijde klinieken omdat ik zo vaak had gebeld is ze erachteraan gegaan. Wie uiteindelijk voor de laatste set heeft gezorgd zou ik niet weten. Maar gelukkig kon mijn terugplaatsing door gaan na 3 maanden bezig te zijn geweest. Het is een ramp bij viva neo!! Heb nadat cuypers daar weg waren 1 tp gehad dat vond ik zo erg dat ik meteen had besloten om over te plaatsen, nooit verwacht dat dat maanden zou duuren. Ze konden het werk niet aan! Hopelijk hebben ze geen fouten gemaakt met de cryo’s dat heb ik me wels afgevraagd aangezien alles er zo slecht aan toe is. geef niet op en blijf ze bellen en mailen!!
     
  4. koekjesbakker

    koekjesbakker Actief lid

    13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Oh wat erg! Wanneer heb je de tp gehad?
    Bij mij is het na echt veel drammen, mailen bellen enz enz eindelijk gelukt om iemand te spreken en is het 1 dag voor mijn terugplaatsing goed gekomen.
    Ze waren ook zo onaardig bij Viva Neo hierover, ongelooflijk. Ben ontzettend blij dat ik nu niks meer met ze te maken heb.
    Ik zit nu op het wachtbankje, vandaag 4 dagen na de to van een mooie blasto. Maar veel kramp al dagen dus niet al teveel vertrouwen...
     
  5. Suzanaa

    Suzanaa Lid

    23 aug 2019
    27
    0
    1
    Vrouw
    Ohh fijn zeg dat je daar vanaf bent, zo voelde dat ook voor mij! Niks meer met viva neo te maken eindelijk op naar een nieuwe toekomst in heinsberg.
    Ik heb de tp al gehad en had een positieve test. Ben blij maar ook weer bang voor wat er komen kan. Heb een miskraam gehad met 16 weken en een met 5. Ik hoop op het beste voor iedereen. Heb ook last van buikkrampen en vaginale krampen en elke avond ijskoud. 2 dekens en een kruik en nog heb ik het koud.
    Laten we de moed erin houden en het op ons af laten komen. Denk dat de beste manier is.
     
  6. koekjesbakker

    koekjesbakker Actief lid

    13 aug 2015
    277
    38
    28
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd met je positieve test! Wat goed zeg!!
    Ik zit vandaag op 5 dagen na de blasto tp en ben lekker dom geweest en net een testje gedaan. Negatief:( heel vroeg ik weet het maar met mijn vorige zwangerschap testte ik met 5dagen na to savonds positief dus ik denk dat ik daarom nu ook gehoopt had.
    Met hoeveel dagen testte jij positief?
     
  7. Suzanaa

    Suzanaa Lid

    23 aug 2019
    27
    0
    1
    Vrouw
    5 dagen is wel erg vroeg hopelijk voor jou binnenkort ook een positieve test en een goede zwangerschapen als het niet lukt, volgende keer beter! Hou de moed erin hoe moeiljjk het ook is. Anders is het een hele moeilijke lange weg....

    IHad absoluut niet verwacht dat deze x zou lukken. Was er totaal niet mee bezig maar door de vele afscheiding merkte ik dat het mischien toch wel gelukt was. Na 10 dagen de test toch positief.
    Maar ben voorzichtig, durf nog niet echt blij te zijn, veel buikpijn en rugpijn en vaginale krampen. Had met me zwangerschap van 16 weken 75% bloedverlies van de gehele periode dus vind het best wel eng. Hoop dat het deze x anders zal zijn Want dat had geen goede afloop.
     
  8. Suzanaa

    Suzanaa Lid

    23 aug 2019
    27
    0
    1
    Vrouw
    Weet je inmiddels al meer??
     
  9. Suzanaa

    Suzanaa Lid

    23 aug 2019
    27
    0
    1
    Vrouw
    Weet je inmiddels al meer ?
     

Deel Deze Pagina