Vivaneo Dusseldorf

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door angel12, 8 nov 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Hoi,

    Is er iemand bekend met deze kliniek in dusseldorf? Zijn ze daar moeilijk met je gewicht? Ik heb ietwat overgewicht maar afvallen is erg lastig. Graag hoor ik ervaringen.

    Alvast bedankt
     
  2. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    Ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Wij willen onze eerste IVF/ICSI poging doen in NL, maar daarna naar DD als het niet lukt. Ik ben nu wel bezig met afvallen, maar toch, er moet nog veel af :(
     
  3. Leentje1982

    Leentje1982 Fanatiek lid

    14 jun 2014
    1.104
    83
    48
    Lastig te vinden op de pagina van de kliniek in Düsseldorf. Tenminste, ik kan er niets op vinden voor jullie. Vond wel wat op de pagina van de kliniek in Leiderdorp. Wellicht hanteren ze dit in Düsseldorf ook? Anders gewoon even informeren.

    Dit vond ik in ieder geval op de pagina van de kliniek in Leiderdorp:

    BMI grens
    Om de kans op een gezond kind zo groot mogelijk te maken adviseren we u bij Medisch Centrum Kinderwens om af te vallen wanneer u een BMI boven de 25 heeft. In onze kliniek bieden we u de mogelijkheid om zich te laten begeleiden door een diëtiste voor het bereiken van een gezond gewicht. Wanneer uw BMI boven de 33 ligt dan zal onze diëtiste u begeleiden totdat uw BMI onder de 33 ligt. We starten uw vruchtbaarheidsbehandeling wanneer uw BMI onder de 33 ligt.
     
  4. Jess89

    Jess89 Fanatiek lid

    4 mrt 2009
    2.039
    1.744
    113
    @Leentje1982 thnx voor het uitzoeken! :thumup: Dan moet ik nog 10kg afvallen, om onder die grens te komen, maar ik hoop dat het nog even duurt voordat we ons daar aan moeten melden (liefst helemaal niet :))
     
    Leentje1982 vindt dit leuk.
  5. babytjuhh

    babytjuhh Bekend lid

    24 jan 2011
    630
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ze doen (gelukkig) niet moeilijk over overgewicht!
    Afspraak maken dus!
     
    angel12 vindt dit leuk.
  6. angel12

    angel12 Bekend lid

    28 okt 2014
    503
    79
    28
    Ik kon inderdaad hierover ook niks vinden op internet. Leiderdorp zijn wij al geweest maar daar was het wel eerst afvallen.
    Ik heb voor de zekerheid mailcontact gehad met Düsseldorf en kreeg als antwoord dat ze een BMI grens hanteren van 45. Behandelingen waarbij een punctie nodig is hanteren ze een strikte BMI van 40 of lager.
     

Deel Deze Pagina