Hey allemaal, Volgens mij heb ik een weerstand van niks, helemaal nu ik zwanger ben. Normaal ben ik nooit verkouden of ziek. Nu ben ik verkouden, heb hoofdpijn, spierpijn en heb het hartstikke koud. Daarnaast ook nog symptomen als af en toe misselijk en zere borsten, emo om alles. Wat vervelend is dat zeg..... Is het ook zo dat je weerstand verminderd als je zwanger bent of niet? Zou dit gewoon los staan van mijn zwangerschap? Hebben meer vrouwen dit? Liefs
Getsie wat vervelend zeg! Ik ben nu zelf ook heel erg verkouden en wat ik zo vervelend vind is dat je er niet tegen kunt nemen. Normaal als ik verkouden ben dan neem ik lekker neusdruppels en dat geeft me dan goeie nachtrust. Nu mag dat allemaal niet en dat is zo irritant. Veel beterschap, en probeer wel van je zwangerschap te genieten.
Klopt wel hoor dat je weerstand minder is. Heb het zelf bij de 1e zwangerschap ook gehad, constant ziek en verkouden. Nu ben ik bij deze zwangerschap voor de 1e keer verkouden. Je mag gewoon de "normale" neusspray gebruiken hoor volgens de gebruiksaanwijzing. Heb het bij de HA gevraagd en het was geen probleem. Zeker voor de nacht vind ik het prettig dat ik lekker kan slapen met m'n neus open. Ook zo af en toe een paracetamol kan echt geen kwaad. Heb dit bij de zwangerschap van Emiel ook gedaan en er is niets mis met hem. Beterschap gewenst en ik hoop dat je snel weer beter bent.
Ben ook 3 keer ziek geweest deze zwangerschap. Zelfs een keer 2 dagen koorts. Nu alwéér 2 weken verkouden. Dus je bent inderdaad vatbaarder én er langer mee bezig te herstellen. Maar neusspray van Vogel mag wel. Is in principe gewoon een zoutoplossing. En paracetamol mag ook. Als je eens wist hoeveel ik er daar al niet van op heb..... Dus als je je echt beroerd voelt mag er best wel wat. @sunnnycloud: sterkte!