Hallo dames, Ik had een vraagje voor degene die lekker vroeg wakker zijn... Ik heb vanaf vanacht lichte weeen! Maar ik vind het best moeilijk want dit is me lijstje: 3,09,36 3,11,36 3,13,56 3,16,20 3,17,53 3,19,35 3,22,05 3,23,51 3,25,45 3,27,55 3,30,11 Dus eigelijk elke 2 min wel weeen van 1 min lang. Maar ik kan ze opzich nog best hebben vergeleken met me zoontje kan het nog erger! Maar moet ik nu de verloskundige bellen dan? Van me zoontje ben ik binnen 5 uur bevallen dus ben eigelijk beetje bang dat ik zo persdrang krijg ofzo
ja gewoon bellen. Dan komen ze toch voor niks. Das hun werk hoor! Een tweede gaat vaak sneller en ik had bij Fenja helemaal geen weeen maar wel 5 cm. Dus gewoon bellen.
Ja ik heb uiteindelijk om 06:30 gebelt en had al 3 cm ontsluiting en om 9 uur gaan ze me vliezen breken. Dus ik mag het humpie in me handen houden!
Succes met de bevalling! En denk eraan dat je over een paar uurtjes je kleine al vasthoudt...! xxmona
Stom genoeg zwakken ze nu wel beetje af! Gelukkig komen ze om 9 uur om vliezen door te prikken en dan gaat het snel. Dus nog half uurtje afwachten. Kraamzorg is er al dus afwachten nu
Wow, krijg gewoon rillingen superspannend zeg! Heel veel succes, ik hoop dat het goed te doen is en je snel je wondertje in je armen hebt!
Als het goed is worden nu je vliezen gebroken, succes meid! En hopenlijk heb je gauw de kleine in je armen!
Telkens als ik zoiets lees hier dan kan ik niet wachten tot ik mag! Sterkte, succes en straks lekker genieten!
Poeh, echt spannend! Krijg er ook een beetje kippenvel van! Echt raar zo hoor, de laatste weekjes, het kan gewoon elk moment zo ver zijn. Nou in ieder geval heel veel succes!
grr was het maar waar! Om 9 uur inderdaad me vliezen gebroken en heb nu flinke weeen Wat een ramp is dat zeg ben kapot. Ik heb nu ongeveer 7 cm ontsluiting....maar moet meer weeen krijgen voor 10 cm zegt de verloskundige. Ik vind dit al heel veel Ik laat het jullie weten!