Positie broeken en Buikband..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door w03z3l, 16 jan 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Wanneer begonnen jullie hiermee? Met dragen?

Ik draag al een paar weken een strak glad hempje onder mijn shirt, zowel overdag als 's nachts (geeft wat steun voor m'n zere borsten) en het voelt fijn om iets straks om me heen aan te hebben.
    Nu heb ik gisteren de eerste positiebroeken opgehaald, met zo'n elastieke buikband er aan vast, en die broeken passen gewoon goed, zitten mooi, en die buikband is goed te verbergen onder een lang shirt...
    Had die broek gisteren even aan, en op de een of andere manier voelt het nu al prettig om die band om m'n buik te hebben. Lekker warm, en stevig...
    Hoe ervaren jullie dat en wanneer begonnen jullie ermee?

2. Anneke111

Anneke111 Actief lid

11 dec 2014
    151
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij mijn dochter had ik vrij snel last van mijn buik als ik gewone broeken aan had. Het was niet eens dat het echt niet meer paste maar ik kreeg er buikpijn van. Ik heb toen na de termijn echo direct zwangerschapsbroeken gekocht en geen gewone broek meer gedragen in de zwangerschap.

Deze zwangerschap had ik ook met 5 weken weer last van mijn buik als ik gewone broeken droeg. Maar nu was de drempel om zwangerschapsbroeken aan te trekken veel lager. Ik had ze immers gewoon in mijn kast liggen. Dus nu draag ik al vanaf 5,5 week zwangerschapsbroeken. Heerlijk! Ik merk dat mijn buik ook al echt groeit nu maar dat komt waarschijnlijk omdat het mijn tweede zwangerschap is.

3. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Oke ook al vroeg dus!

Ik heb natuurlijk nog gewoon een darmbuikje :p maar heb er wel aardig last van al en bij m'n navel zeg maar (dus wat hoger) is het al wel aardig wat boller geworden. En inderdaad, last van m'n spijkerbroeken.. De knoop en de band gaat irriteren en knellen en zit gewoon in de weg. Ik heb 1 strakke skinny jeans van katoen met een rits op de heup ipv aan de voorkant, en dat was de enige broek die ik nog echt comfortabel aan kon...
    En toen kon ik dus makkelijk en goedkoop aan twee positie broeken met elastieken band komen dus die ik heb maar opgehaald... Meer eigenlijk voor straks bedoelt natuurlijk maar met passen kwam ik erachter dat dat toch wel errug lekker zit :)

4. helma85

helma85 Bekend lid

3 dec 2013
    683
    43
    28
    Ik draag ook sinds een ruime week positiebroeken en ze zitten heerlijk!

5. Vriendinnetje87

4 nov 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    Bij de eerste begon ik er rond de 12/13 weken mee.
    Nu bij de tweede merk ik dat het allemaal sneller gaat.. Ik ben nu ruim 9 weken zwanger en heb nog maar 1 gewone broek die past.. Verder veel elastische rokjes. . Zal straks maar snel de positiebroeken tevoorschijn halen! ;)

6. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik had met 6 weken al een buik dat ik mijn eigen jeans niet meer dicht kreeg maar heb pas na de eerste echo met 8 weken de positiejeans gekocht en vond het ook direct een verademing :D

7. Daantjuh85

Daantjuh85 Fanatiek lid

6 mrt 2013
    3.166
    2
    38
    Zoetermeer
    ik ook al met 8 weken. De knoop van mn broeken zaten gewoon niet fijn in mn buik

8. Lovely123

Lovely123 Fanatiek lid

28 nov 2013
    1.249
    228
    63
    Leiden
    Ik begon ze te dragen met 13 weken, omdat ik toen pas een "echt" buikje begon te krijgen en gewone jeans niet meer lekker zaten.

9. Banana

Banana Fanatiek lid

29 jun 2014
    2.045
    621
    113
    Ik heb met 11 weken positiebroeken gekocht. Ook omdat mijn gewone broeken niet meer lekker zaten.
    TO: Als jij dat lekkerder vind zitten, gewoon doen hoor!

10. MiNo

MiNo Nieuw lid

14 jan 2015
    4
    0
    0
    NULL
    Eernegem (B)
    Ik draag ze ook al van rond de 6 weken hoor. Heb een ontzettende darmenbuik en zit volledig opgeblazen, ik moest mijn gewone broeken echt telkens openzetten als ik ging zitten. Bij nummer 2 zat ik er ook al rond de 9 weken in. Het voelt gewoon veel comfortabeler aan, gewoon doen dus!

11. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    IK ging ze pas na de twintig weken dragen, 21 of 22 weken zoiets.. Voor die tijd had ik nog geen buik dus was het niet nodig. Maar als hij nu al fijn zit zou ik hem mooi aan doen :D.

12. mausyi

mausyi Fanatiek lid

4 jul 2011
    1.452
    0
    36
    met deze zwangerschap had ik met 5.5 week al zwangerschapsbroeken aan:) ik had al een gigantische buik. Nu achteraf was dat ook wel een beetje logisch :D

13. Key

Key Fanatiek lid

13 dec 2013
    2.145
    0
    36
    Italië
    Ik vond t eerst ook lekker zitten maar vanaf een week of 23 heel vervelend. Heb ook altijd als ik zit nu dat het te strak zit en ik liever de band over mn kont heen trek zeg maar. Aks je buik groter wordt is t echt geen pretje meer. Maar zolang het lekker zit gewoon lekker doen hoor!

14. Laari26

Laari26 Bekend lid

11 sep 2014
    517
    105
    43
    Utrecht
    Ik droeg ze met 11 weken. Ik kreeg toen echt m'n eigen broeken al niet meer dicht.
    Momenteel ben ik ze wel al zat hoor ! Zou graag m'n eigen spijkerbroeken weer aan willen :) maar helaas moet ik nog even met deze broeken doen

15. mimimama88

mimimama88 Fanatiek lid

19 sep 2014
    1.516
    0
    36
    Ik ben ze rond de 12 weken gaan dragen. Want toen paste mijn hoge taille broeken niet meer en moest ik ze op de heupen dragen waardoor het niet lekker meer zat en uitzag.
    Ik draag nu, met 36+4, nog steeds de positie broeken. Ik heb een broek die nu wel wat minder comfortabel zit omdat het een skinny model is. En een andere broek, van c&a, die nu nog ruim zit overal.
    Ik ben een echte broeken fan ;)

16. Floddertje123

Floddertje123 Bekend lid

12 jun 2014
    915
    0
    16
    Overijssel
    Ik vind dat het wel verschil maakt welke broek je hebt. Ik heb er eentje van de H&M en die doe ik niet meer aan want daar zit boven aan de band een stuk elastiek wat heel strak zit, maar ik heb er twee van de Prenatal en die hebben niet zo'n raar elastiek erin, die sluiten pas sinds twee weken echt om mijn buik heen. Die worden niet te strak, bij mij dan.

17. papillons

papillons Fanatiek lid

6 aug 2014
    1.022
    159
    63
    Ik heb een positiebroek aan sinds 6 weken en 2 dagen. Gewone broeken geven rode striemen op mijn heupkammen, doet gewoon zeer.

18. w03z3l

w03z3l Bekend lid

1 sep 2014
    695
    0
    0
    Ik zie al wel dat ik niet de enige ben die er vroeg mee is haha.
    Ik heb er inmiddels al een paar, met strak elastieke band, met losser elastieke band, en eentje van prenatal die geen elastieke band heeft maar gewoon heel laag op de heup is, en straks onder mijn buik door zit. Die past dus nog niet want daar mis ik de buik nog voor :p
    Maar die elastieke band om mijn buik zit voor nu heerlijk... zie wel hoelang dat zo blijft ;) thnx voor jullie ervaringen meiden!

19. shiltje

shiltje Actief lid

31 jul 2014
    466
    256
    43
    NULL
    Hoofddorp
    Toen ik van de zomer zwanger was, zag ik mooie broeken in de sale en die heb ik toen vrij snel gekocht, maar kreeg toen mk met 6 weken. Na de mk had ik zoveel last van buikpijn dat ik ze ben blijven dragen, voelde wel vreemd, maar kon m'n eigen jeans niet verdragen in m'n buik. Nu opnieuw zwanger en omdat ik ze al had droeg ik al af en toe zwangerschapsbroeken vanaf begin en nu inmiddels (10 weken) alleen nog maar zwangerschapsbroeken, zit heerlijk en je hebt hele leuke modellen :)

20. Joiedevivre

Joiedevivre Bekend lid

1 aug 2014
    717
    0
    0
    Als ze lekker zitten, gewoon dragen, lekker comfortabel toch ;)?
    Ik had ze vanaf week 10 ongeveer aan, maar dat kwam meer omdat ik mijn andere broeken toen al niet meer dicht kreeg. Buikbanden heb ik nooit gedragen eigenlijk..

Deel Deze Pagina