Als mijn baby de hik heeft voel ik altijd onderin mijn buik. Nu zei de vk net dat ukkie in stuit ligt, maar voelde vanmorgen de hik gewoon onderin. Ik twijfel dus of ze wel echt in stuit ligt. Paar weken geleden lag meisje ook in stuit en toen voelde ik het rond mijn navel.
Mijn verloskundige zegt dat ons kindje keurig met het koppie naar beneden ligt. En de hik voel ik inderdaad in mijn onderbuik. Kun je anders niet vragen om een extra echo in verband met de ligging? Bij mijn zusje beweerden ze ook bij hoog en laag dat haar kindje keurig met het koppie naar beneden lag. Ze had zelf echter het vermoeden dat het in een stuit lag, omdat ze juist de schopjes onderin haar buik voelde...Ze heeft een echo ge-eist en wat bleek? Kindje lag inderdaad in een stuit. Draaipoging gedaan in ziekenhuis: mislukt. Zoontje is uiteindelijk middels keizersnede geboren.
Ik voel de hik altijd onderin, maar tegelijk ook aan een zijkant waar het kindje met de rug tegenaan ligt. Hier ligt de kleine nu met het hoofdje beneden.
Het zegt dus niks waar je de hik voelt Vind t wel gek dat ik het op dezelfde plek voel terwijl ze gedraaid is...