Heb sinds vandaag geen gevoelige borsten meer. Voel me zo chagie dat ik de hele dag wel kan huilen. Eindigt dit nou weer in een miskraam? Ben nog wel moe maar heb ook krampen alsof ik straks moet gaan poepen. Weet het echt even niet meer. Tja je blijft zeggen zolang je geen bloed verliest maar het voelt gewoon niet goed. Misschien is het mijn bui wel vandaag.
Welnee meid, dat zegt niks hoor! Bij mij verdween de pijn ook soms zomaar een paar dagen (en ik maar duwen en voelen op zoek naar een pijntje) en voor ik 9 weken zwanger was, is de pijn helemaal verdwenen en niet meer teruggekomen.
Dus het hoeft helemaal niets te betekenen. Ja de hele tijd voelen naar een pijntje. Dit was eigenlijk mijn enige zekerheid als mijn borsten pijnlijk zijn dat het goed gaat met mijn zwangerschap.
Ik had dat ook heel erg in het begin! Zodra ik niks voelde, wilde ik het liefst creperen van de pijn zodat ik zeker wist dat ik nog zwanger was en dat alles goed was daarbinnen.... Later in de zwangerschap (zo rond de 14 a 15 weken) begon bij mij de buikpijn en de pijnlijke borsten weer heel erg... Het is echt een komen en gaan van kwaaltjes. Dus maak je nergens zorgen over meid!
bij mij is het ook rond de 7 weken verdwenen om vervolgens in iets mindere mate na een week weer terug te komen. het komt en het gaat. maak je niet al te druk meissie. ik begrijp je wel hoor.
Ja dat had ik ook, ik kneep ze zowat beurs! Vooral omdat ik verder geen symptomen had, en mijn vorige zwangerschap ook in een miskraam was geƫindigd. Iedereen zegt dan "joh, wees blij dat je je zo goed voelt, geniet ervan!" Maar ik dacht alleen maar "genieten? ik wil kotsen, zere borsten, hormoonschommelingen, alles erop en eraan, dan weet ik tenminste dat het goed zit!" Maar ja, dat had ik dus niet, daarom duurde het ook een tijdje voordat ik er echt van kon genieten. In het begin was ik vooral chagrijnig en pessimistisch.
Ben zo blij jullie verhalen te lezen dat ik zeker ook niet de enige ben met deze onzekerheid. Inderdaad voel ik me chagie en pessimistisch. Denk dat ik straks even een lekkere warme douche neem zodat mij gedachten wel even op nul kunnen. Heeft iemand nog tips zodat ik me weer wat beterder kan voelen vandaag?
Moosie hier vanuit het werk, Het gaat al weer beterder. Gisterenavond met avond eten behoorlijk misselijk geworden. Dacht, tja ben toch nog echt zwanger. Vanochtend 3x toe moeten rennen naar de wc. diarree. Mmm wat minder maar rond negenen zat ik al weer aan een saucijzenbroodje! Heel erg eigenlijk maar had er zo zin in. Heb ook al weer gevoelige borsten en gigantisch het gevoel ongesteld te gaan worden. Vooral in onderbuik en onderrug, pijnlijke liezen en vermoeide benen. Maar voel me vooral moe en chaggie en kan op ieder moment in huilen uitbarsten. Niets lukt vandaag. Wachten duurd lang maar heb een echo aanstaande vrijdag. Denk er wel naar uit. Helaas moet ik donderdag de hele dag naar Utrecht voor een Training uit Friesland vandaan. Dus 7 uur weg, 7 uur thuis als ik geen files heb. Lange dag en zie er behoorlijk tegen op! Maar nog een paar nachtjes en dan echo!
Hoi Moosie, Fijn om te horen en lang leve de klachten zullen we dan maar zeggen. Hopen dat donderdag snel voorbij is dan! Succes vrijdag!
we kunnen elkaar een handje geven moosie, ik moet donderdag voor de echo maar ben ook zoooo bang en zo zenuwachtig! hopelijk gaat voor ons de week snel meid!
Beste Peetje, Het is inderdaad heel spannend. Ik heb dan 1 miskraam meegemaakt, maar jij 18! Dat lijkt me nog veel erger. Ben op zich niet zo bang voor de echo, hoop alleen zo dat het goed is en dat het hartje klopt! Denk dat ik donderdag niet naar Utrecht ga. Voel me er niet goed bij en ben al zo moe. stel je voor dat er wat gebeurd. Ben liever dicht bij huis. Hoop ook zeker dat het met jou goed komt. We gaan er samen voor een goede echo, een uitstekende zwangerschap en dat het kindje super gezond wordt. Groetjes Moosie
Succes allebei bij de echo! Ik voel nog helemaal niks bijzonders.. Ben daardoor ook echt bang dat ik een miskraam ga krijgen ofzo..
ik ben wel echt bang, ik voel me nu zo zwanger ook al worden me borsten ook minder(savonds nog wel) ik ben zo bang dat donderdad de gyni einde maakt aan mijn goede gevoel en hoop We gaan er zeker samen voor!
By the way bij de andere mk`s had ik van begin af aan een laag hcg in mijn urine en bloed. en dit keer was mijn test 4 dgn voor mijn nod poss. teken dit keer goede hcg en de andere keren waren al snel met bloedverlies of bruin en nu gelukkig WIT.. 9 van de 10 x wist ik echt dat het een mk zou worden nu heb ik alleen maar poss. gevoel daarom meer angst.... hou je me op de hoogte? liefs peetje