wel onthouden wat je opschrijft hoor, en anders ff teruglezen. het staat zo slordig dat het niet klopt.
Ik heb het volgende getiept: "Al een aantal testjes gedaan maar daar komt niet duidelijk iets uit" "Hij heeft al een bloedtest gedaan 2 weken geleden, daar kwam negatief uit." De bloedtest was dus negatief, de urine testen waren onduidelijk, een heel licht blauw streepje. Ik vertel mijn verhaal dus wel goed.... Ging al aan mezelf twijfelen.... 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8) 8)
hmm wat is dat nou voor rare reaktie? die snap ik niet hoor ga eens voor de spiegel staan of er een streep op je voorhoofd staat?
Heb dus nergens iets getiept wat niet klopt.... Dat ik ff ga checken is omdat ik zeker wil zijn dat ik niet GEK ben.... Ben de laatste tijd nogal dummelig en kan wel eens raar uit de hoek komen of iets vergeten... Maar goed, ik weet hoe ik me voel, dus....
je kan je naam bij ZOEKEN ingeven dan geeft hij alles weer wat je ooit getypt of geantwoord hebt. het makkelijkste maar is het je 1 ste cyclus, heb er nog geen antwoord op gekregen of 2 de of meer
wat was de reden als ik vragen mag dat je ha 1 week voor je nod (dus nog voor cq tijdens de innesteling) een hcg bloedtest heeft gedaan? je bent nu een week over tijd, toen zat je dus een week voor je nod ik begrijp eerlijk gezegd niet met welke reden je ha jou een bloedtest heeft afgenomen waarvan je weet dat die bij voorbaat al negatief zou zijn..... mijn huisarts en mening andere huisarts zou zeggen dat je het gewoonweg dan maar moet afwachten...geen duidelijke zw test. + een negatief (uiteraard) bloedonderzoek zou voor de meeste duiden op niet zwanger.Weet wel dat mijn ha me op die gronde nooit zou doorsturen naar de vk eerder naar de gyn voor een inwendige echo... heb het zelf in oktober aan de hand gehad, bloed negatief plus 3 licht positieve testen, met als uiteindelijke conclusie dat ik dan zeer waarschijnlijk wel een bevrucht eitje heb gehad maar wat niet tot een zwangerschap heeft geleid.....want ook op een echo kun je op dat moment totaal niets zien...
Vandaag weer getest, nog geen duidelijke uitslag. VK gebeld, ze bellen zo terug en waarschijnlijk maandag echo. De reden dat er voor mijn NOD op mijn bloed is getest is omdat ik al een tijdje zwangerschapssymptomen heb. Snap mijn lichaam niet meer en de huisarts wilde een bloedtest doen om te kijken of er al iets uit zou komen. De verloskundige zei tegen mij dat je niet op een bloedtest af moet gaan omdat er heel weinig HCG in mijn bloed kan zitten en dus op een urine test af moet gaan. Mijn moeder heeft vroeger exact hetzelfde gehad, zij was al 3 maanden zwanger, uit een urinetest kwam geen duidelijk antwoord en een bloedtest was ook negatief. Vandaar dat ik ook de VK heb gebeld en de situatie heb uitgelegd. (natuurlijk in overleg met huisarts)
ok maar jij zegt vandaag weer geen duidelijke uitslag is de test dan weer negatief of? wat zwangerschapstesten kan ik er niet echt over mee praten omdat bij beide zwangerschapppen kwamen we er pas later achter dat ik al zwanger was en tja die waren natuurlijk positief enkel in oktober verschillende positieve en negatieve zw testen gehad en bloedtest wees negatief uit....volgens de gyn wel een bevrucht eitje maar wat niet tot een zwangerschap heeft geleid.... bij jou kan ik me voorstellen dat als je al langer die "symptomen" hebt en je idd zwanger zou zijn, je nu dan toch onderhand wel positief zou moeten testen....want al is het hcg bij jou wat lager dan normaal je zou dan al langer zwanger moeten zijn en dan is het er op een gegeven moment echt wel, en in het bloed zien ze een zwangerschap eerder dan via een urine test.... vandaar dat paren die in de mm lopen altijd na bevruchting naar het ziekenhuis moeten alwaar hun een bloedtest wordt afgenomen om te zien of bevruchting idd heeft plaatsgevonden dus dat snap ik niet zo goed van je vk dat ze dat zegt... hoe dan ook succes in ieder geval en houd zeker in je achterhoofd vast dat je waarschijnlijk niet zwanger bent om grote telleurstelling te voorkomen meid... je zal in ieder geval wel weten dat je lichaam "rare" streken met je kan uithalen... liefs smoekie
ik wacht het gewoon af... ga er ook vanuit dat ik niet zwanger ben... maar vind het wel vervelend... wil gewoon een duidelijke test.