hoi.... allemaal.. wij hebbe onze eerste echo op 17 oktober, wij hebben dan ook precies een jaar een relatie, dus mooier kan t niet.. moet eerst voor ene termijn echo, omdat ik niet weet hoever ik precies ben, aangezien ik 8 augustus een bloeding heb gehad en de 26e dus het kan 5 weekjes zijn maar ook al 7 weekjes.... vindt t wel moeilijk om lang te wachten, maar dan hebben we ook wat
Spannend hoor! Ik had mijn eerste echo bij 9 weken en heb er sindsdien nog 2 gehad. Het blijft zo mooi om je kindje te zien! Liefs, Mama in spe.
Spannend! Ik had ook een vroege termijnecho: 8w5d. Daarna met 12w6d nog een pretecho laten doen (ik vond dat ik te lang moest wachten tot de 20w haha) het is zooo leuk!
Wat leuk! En inderdaad spannend! Ik vond het zo speciaal om de kleine in het echt te zien. Al is het dan nog helemaal niet zo groot en heeft het weinig vorm maar dat het hartje klopte vond ik al een heel speciaal iets! Er leeft iets in je! Geniet er van.
Ik heb donderdag op mijn verjaardag de intake bij de VK en een weekje later de eerste echo! Vind het zo spannend, hopelijk is alles goed!
spannend he, wij hebben straks onze termijnecho. ben nu 12w2d zwanger en hebben al 4 goede echo's gehad maar blijf toch erg zenuwachtig.