Zijn er echobureau's in Twente die geslachtsbepaling doen voor de 20 weken? het bureau waar wij heen gaan die doet dat pas vanaf 20 weken!
Geen idee, volgens mij doen ze het niet veel eerder dan 20 weken, omdat het dan bijna niet zichtbaar is en dus ook niet betrouwbaar.. Is er een reden dat je geen 5 weekjes meer kan wachten? Voor je het weet zijn die 5 weken voorbij.. succes met wachten! LIefs Kiss
nee er is geen speciale reden dat ik geen 5 weken kan wachten behalve dat ik ontzettend nieuwsgierig ben maar ik hoor zo vaak dat mensen het al zo rond de 16/17 weken weten
Herken je nieuwsgierigheid helemaal, want heb het zelf ook! Daarom gisteren een afspraak gemaakt voor over 2 weken in Delft. Te ver bij jou vandaan..I know..., maar zag dat ze daar vanaf ongeveer 17 wk geslachtsbepaling doen. Mirre
De meeste echobureaus doen het vanaf 16 of 17 weken. En het is wel degelijk betrouwbaar en duidelijk te zien anders zouden ze het niet vanaf die weken doen. Mocht je baby ongunstig liggen dan is het idd moeilijker te zien, maar bij ons bureau zouden wij dan gewoon een paar dagen later gratis terug mogen komen. Dus spreek dat ook eerst af! Ik zou gewoon op google kijken en in jouw regio kijken. Heb ik ook gedaan. Zo kun je ook nog eens prijzen vergelijken. Vaak doen ze het ook in de avond of in het weekend. Succes.
Het is niet zo dat ze het niet kunnen zien, afgelopen maandag is met 16 weken en 1 dag gezien dat we een knul krijgen. Vandaag mijn pretecho gehad, en weer duidelijk te zien hier..ben nu 16 weken en 3 dagen. Foto staat in mijn album..dus is niet waar dat het niet duidelijk te zien is voor de 20 weken. Tegenwoordig hebben ze veel betere apparaat, wat het beeld ook beter maak. Het ligt er aan of je baby wil meewerken en tussen de beentjes laat kijken
Ik kan ook niet wachten hoor ! (Wil beginnen met behangen) En Mirre: Ik ben net iets korter zwanger en zat net bij die in Delft op de site te kijken. Vraag me alleen af wanneer het beste te gaan, niet te vroeg maar ook niet te laat. Kan je 't laten weten hoe je ervaring met dat bureau is? Alvast bedankt. Wij krijgen bij de gynaecoloog weer 'n echo als ik 18 weken ben maar das geen 3D. Kunnen ze het dan ook zien? Dan krijgen we ook nog 'n 'standaard' 20 weken echo. Dus ik denk om maar te wachten met nog 'n pretecho. Wat denken jullie?
Maar dan zie je 't minder goed of niet? Verschillende echo's op internet waar bij staat wat 't is zie ik er niet in haha Ik wacht 'rustig' af
hallo dames, Ben zelf ook heel nieuwsgierig. Bij de 12 weken echo vertelde ze me dat je aan de stand van het plassertje(hebben jongens en meisjes hetzelfde tot 14 weken) kunt zien of het j/m wordt. Als het een beetje omhoog staat een jongen en als het een beetje naar beneden wijst een meisje. zie site:http://baby2see.com/gender/external_genitals.html Bij mij dacht ze een meisje....ben benieuwd of het klopt. Ik mocht me er niet op instellen. Bij 14 weken schijnt deze manier het meest betrouwbaar te zijn 98% !? Groetjes en succes
errin ik heb dat eens nagelezen, en grappig de foto die ze laten zien bij 12 weken is hetzelfde als waar ik er 2 van heb. maar is moeilijk te zien, want je moet kijken naar de stand en daarbij uitgaan van de onderkant van de ruggenwervel. tja, ik zie eerst een jongen, maar het is ook in een hoek van 30 graden, dus ik weet het niet haha
Noura, Ik heb dinsdag een 14 weken echo, hopelijk zie ik dan meer, ook hopelijk werkt de echoscopist een beetje mee, zou wel leuk zijn. Ik laat het wel weten... Groetjes
ik heb mijn geslagspebaaling op 17weken gehad! een pretecho heb ikgehad... die hebben wel andere aparatuur als bij een gewone echo! groetjess
ikkuh, Ja, die 14 weken echo van mij is ook een pretecho. Daar heb ik zelf om gevraagd. Kost maar 35,00 euro omdat het zo vroeg is in de zwangerschap. Ze hebben een apparaat uit 2005 en dat is schijnbaar heel nieuw. Errin