Ik ben vandaag naar de verloskundige geweest en die zij dat de baby ook een snelle hartslag had zo rond de 140/170 maar was niet verontrustend. maar toch vind dat best wel eng. nog meer baby's met snelle hartslagen
hoi hoi mijn kleintje heeft een hartslag van 154 dat betekent alleen maar dat hij wakker is, op mijn pretecho had de beeb een hartslag van 140 precies dus hij was lekker relaxed! geen reden om je zorgen te maken dus
Mijn baby is dus juist helemaal niet druk mar tijdens het luisteren idd wel wat. Heb echt het gevoel of de baby het niet lekker heeft.
hee meid, is echt heel normaal hoor, mijn baby had een vorige keer een hartslag van 142. volgens mij moet je je pas zorgen maken als het te laag wordt. groetjes
de hartslag van ons kleintje is vaak rond de 150/160 en met de pretecho 133. was toen in diepe rust. we konden de kleine ook niet makkelijk in beeld krijgen
alle baby's hebben een snelle hartslag dat is normaal zelfs na de geboorte houden ze dat, naar mate ze ouder worden wordt de hartslag ook rustiger. Danique had een hartslag tussen de 150 en de 160.
De mijne zat ook tot de 24ste week tussen de 150 en 160 slagen per minuut. Ik schrok juist toen het met de 27 weken controle ineens 130 was.... Dat vond ik zooo laag. Maar ik voel hem/haar regelmatig dus wacht de controle volgende week gewoon weer af.
Zoals al velen zeiden idd geen zorgen. Normaal kan de hartslag tussen de 120 en 160 gemiddeld liggen. Heeft die eens uitschieters naar 110 of 170 geen zorgen. Hoort er allemaal bij. Kwebbel
Ik heb pas aan de ctg scan gelegen en kon het hartje van mijn kindje dus heel erg goed volgen... in rust was het gemiddelde rond de 144/150 Werd het actief en kwam er beweging in dan ging het soms naar de 180... Dus het is allemaal heel normaal