ja hoor heb je eindelijk weeën. zie je dat je kind in een nacht tijd echt compleet onder de vlekjes! kan dat kwaad?
ik geloof dat het voor pasgeboren baby'tjes nog wel gevaarlijk is. bel anders even de huisartsenpost, zij weten het vast en zeker!! succes!!!
Heb je zelf waterpokken gehad? Want dan heb je zowel voor je zelf als voor je baby afweerstoffen en kan het geen kwaad. Anders wel, en zal je baby volgens mij bepaalde antistoffen toegediend moeten krijgen. Maar je zegt vlekjes, geen bultjes erbij? Kan het niet iets anders zijn?
Ten eerste gefeliciteerd met het eindelijk hebben van weeen Ten 2e weet je zeker dat het waterpokken zijn? 5e/6e ziekte en wss veel andere kinderziektes kenmerken zich ook door het krijgen van rode bultjes. Zijn het echt blaasjes? Wat al eerder gezegd is: neem even contact op met de huisartsenpost en de verloskundige. Sterkte met alles en dat je maar snel jullie meisje mag vasthouden!
nee het zijn echt pokjes eerst had hij alleen wat plekjes op zijn rug maar gister werden het er al mee en nu zit hij helemaal onder grrrrr waar loopt er niets zoals het hoort hahahaha. ik heb ze zelf wel gehad dus dan zal het niet z'n probleem zijn neem ik aan
En hoe is het nu met de weeen? Misschien ff de HA bellen voor die waterpokken, gewoon voor de zekerheid... succes!!
om de 7 minuten ongeveer dus het gaat lekker zo. maar was vergeten dat die krengen zo zeer deden hahahaha ik ga de hap even bellen of ik ze zelf gehad heb wat ik zo kan vinden is het alleen gevaarlijk als ik ze zelf niet gehad heb.
Ooh spannend!! Eindelijk krijgen jullie haar te zien! Ik zal aan je denken (terwijl ik dadelijk de badkamer aan het soppen ben!)
hmmz ze kunnen bij de huisarts mijn dossier niet inkijken nou ja ik ga er vanuit dat ik ze gehad heb. de kinderarts komt sowieso kijken na de bevalling kan ik het gelijk vragen
En?.. Heb zo verjaardag wens je alle plezier en geluk van de wereld tijdens de bevalling.. Geniet er van!
Onze dochter had ook waterpokken toen de kleine geboren werd. Gelukkig waren de pokken al ingedroogd want bij een pasgeboren baby kan het kwaad..... Hoe is het met je weeen??
Spannend! succes met je bevalling en hopelijk kan jullie kleine man gewoon zn zusje bewonderen als ze er eindelijk is!! Sterkte de komende uren