Hallo allemaal. Wij hebben het geluk in verwachting te zijn van ons eerste wondertje! En we krijgen maandag de eerste echo. Ik ben nu al vanaf vanmorgen enorm zenuwachtig! Dit mede omdat ik al een aantal keer bruinverlies heb gehad. (We hebben hiervoor een spoedecho gehad, maar ik was toen maar 5 wk en 4 dagen, dus nog weinig te zien). Maar nu ben ik dus errug zenuwachtig!! Pfff... Nog 3 dagen
Gefeliciteerd!!!! spannend hoor, maar komt vast wel goed. Al duurt je weekend wel erg lang. Veel succes maandag!
spannend he meid..... Wij mogen bijna weer voor de 20-weken echo maar ik ben ook altijd erg ongeduldig en zenuwachtig voor de echo`s!!
hoe laat moet jij vandaag wij om 11 uur voor de eerste echte afspraak bij de vk heb met ongeveer met 6 weken een echo gehad en die zag er goed uit succes vandaag
Ben heel benieuwd hoe je echo is gegaan! Het is vast heel bijzonder. Ik mag volgende week maandag pas voor de eerste. Ik vind het heel spannend, aan de ene kant kijk ik er ontzettend naar uit. Maar aan de andere kant denk ik steeds, wat als er iets mis is? Pff, wat kan een week dan nog lang duren.
Jij ziet dan al een heel mooi minimensje!!! Ik ben zelf ook rond 11 a 12 weken pas voor de eerste echo geweest en wat je dan ziet, dat is niet te beschrijven!! Geniet er van!!! En maak je niet teveel zorgen!!
@Corina83 - Dank je wel voor je reactie. Ben al meteen iets geruster gesteld. Het is ook zo onwerkelijk als je nog niets hebt gezien. Al heb ik wel meer buik van normaal, dus er zal wel iets zitten, haha. Gisteren zei mijn man nog, je zet je buik gewoon uit. Maar dat deed ik helemaal niet! @Daan04 - Hoe laat is je echo?
Hahaha ik heb zelf ook nog geen buik hoor, zit nu op 13 weken en nog buikloos. Ja klein mini bollingkje.. en ook inderdaad het commentaar van 'je zet je buik uit!' Geniet er van!
@ All: We zijn erweer Hebben een heel mooi beebje gezien en het hartje knipperde mooi! We hebben zelf het hartje gehoord We zijn helemaal verliefd
Daan wat geweldiggggg hebben ze gelijk een termijn echo gedaan? Bij mijn buurvrouw hebben ze dat al met 9 weken gedaan.. Vind ik erg snel dus ik weet niet of ik dan woensdag ook al een termijn bepaling krijg
oh meid wat fijn! zie je nou dat het bruinverlies niks zegt! wat zei de gyn daarvan?? gefeli en hup die roze wolk op!!!
spannend he, wij moeten nog wachten tot volgende week dinsdag...pfffff zo lang wachten... ik hoop voor je dat alles goed is!