kom moeilijk in mijn pb

Discussie in 'Over deze site' gestart door mamabri, 30 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamabri

mamabri Niet meer actief

Stomme vraag misschien, maar ik kom al dagen heeeeel moeilijk in mij pb, krijg ze gewoon niet open. Hebben er meer last van, of ligt het alleen aan mij???

2. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Hm geen last van meis.. ;) misschien te vol?

3. mamabri

mamabri Niet meer actief

hahaha tja dat zou in mijn geval wel kunnen, blijf maar berichten krijgen terwijl ik op slot zit :( maar er staan er nu maar 115 in.......

4. mamabri

mamabri Niet meer actief

En nu ik er niet in kom kan ik hem ook niet leegmaken :x

5. Ytest

Ytest VIP lid

11 mei 2012
    13.444
    9
    38
    Even bij over deze site zetten misschien? Mensen kunnen beter helpen denk ik :)

6. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Topic verplaatst van de Lounge naar Over deze site. Wellicht kan het beheer je hiermee helpen. Ik zal wel even een pb naar hun doen en ze verwijzen naar deze topic.

7. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.290
    2.987
    113
    Beste mamabri,

Wij kunnen niet bij jouw privé berichten om te kijken of er iets mis is. Het enige wat we kunnen doen is alle berichten verwijderen.

Wat je kunt proberen is alle openstaande vensters op je computer sluiten.
    Dan via het configuratiescherm naar internet opties gaan en daar de cookies, tijdelijke internet bestanden en geschiedenis wissen.
    Daarna Internet Explorer weer openen en het dan nogmaals proberen.

Je zou het ook kunnen proberen vanaf een andere computer of laptop.

Ik hoop dat het zo lukt. Mocht dat niet helpen dan kunnen we altijd je mailbox legen voor je.

Er zijn op dit moment geen bijzonderheden bij ons bekend en we hebben recent ook niets aangepast wat dergelijke problemen zou kunnen veroorzaken.

Met vriendelijke groet,
    Beheer Zwangerschapspagina.nl

8. mamabri

mamabri Niet meer actief

Dank je wel :) ik zal allereerst morgen even vanaf de laptop van mijn sm kijken hoe het daar gaat, het kan nl ook met mijn laptop zelf te maken hebben, die is niet zo geweldig snel meer :(

In elk geval bedankt voor het nakijken, als het niet lukt laat ik dat wel even weten.

9. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Deze doe ik voor het overzicht op slot.

Deel Deze Pagina