Mijn dochtertje van 14 mnd eet elke ochtend een bordje pap. Ik maak altijd de 12-mnd pap van de Bambix voor haar, en die vindt ze prima. Maar welke pap komt daarna? Ik zie op de verpakking van de Bambix dat er schijnbaar ook een 15 mnd variant is, maar die kan ik niet vinden bij de C1000 en het Kruidvat. Welke pap geven jullie je dreumessen?
Onze dochter van 15 maanden krijgt ok nog steeds de granenpap vanaf 12 maanden van Bambix.. Ze vindt em heerlijk!
Eerst gaf ik nog bambix, maar na een paar maanden ben ik hem brinta gaan geven, aangezien ik dat zelf ook weleens eet. Ik dacht dat bambix vanaf 15 maanden van die mueslivlokken waren, of hoelahoeps. Geen echte granenmix meer.
Top, dank jullie wel voor alle reacties. Dan blijf ik L. nog lekker wat Bambix geven zolang ze die lekker vindt, en anders Brinta of die van de Aldi
hier een meisje van 18 maanden en krijgt s ochtends een boterham of een bordje pap, net waar ze zin in heeft en ik neem ook altijd de bambix van 12 maanden+ wist niet eens dat er 15 maanden pap was, wordt hier iig nergens verkocht.
Ik geef ook de brinta. Dat mag vanaf 1 jaar. Overigens alleen als milan naar het kdv moet, normaal een boterham en melk. Maar daar heb ik geen tijd voor als ik moet werken.
Hier gewoon de 12 maanden bambix voor zoontje van 15 maanden. Heb weleens 15 maanden in de winkel gezien, maar deze is inderdaad met muesli. (en zoontje krijgt pap nog uit fles dus muesli niet zo handig).