Wat vinden jullie van de namen... Yara Nicole voor een meisje & Yoran Kyano voor een jongen? groetjes Tina Edit moderator: topic verplaatst naar babynamen
Ik vind Yara echt heel leuk!Nicole erachter vind ik persoonlijk niet zo mooi. Dat is ook het zelfde met de jongens naam: Vind Kyano helemaal geweldig maar Yoran weer niet. Als je een naam mooi vind moet je je niks aan trekken van wat een ander zegt of vind: Het is jullie kind en die moet een naam krijgen die jullie allebei mooi vinden!
Yara vind ik ook erg mooi en Yoran ook, maar net als hierboven moet ik dan meteen aan Joran van der Sloot denken... sorry
Yara vind ik prachtig, maar dan zonder Nicole erachter. Yoran, weet niet krijg zo'n raar gevoel, moet ik denken aan die van de Sloot. Maar Kyano is weer heel mooi.
Ik vind alleen Nicole niet zo'n leuke naam, de andere namen wel. Ik vind Nicole op zich geen lelijke naam, maar het is zo 'gewoontjes' vergeleken met de andere namen die je hebt gekozen. Ik associeer Yoran ook wel een beetje met Joran van der Sloot, maar ach...over een paar jaar zal iedereen dat wel weer vergeten zijn. Het blijft alsnog een leuke naam. Als je je zoon Adolf zou noemen zou het erger zijn
haha net ook al een topic hierover. ik vind yoran ook mooi maar zal me kind ook niet die naam geven nu. wat hierboven al beschreven staat misschien is dat over 10 jaar weer anders. maar goed als jij er schijt aan kan hebben moet je het gewoon doen. ik bedoel er is misschien ook wleens een vreselijke vent geweest die klaas of jan heette en zo worden mensen ook genoemd dus doe waar je je prettig bij voelt.
Yara erg leuk.. staat bij mij ook op 1! Nicole is idd wat gewoner.. maar misschien wil je wel iemand vernoemen..? Yoran zal nu misschien bij sommige mensen een associatie opwekken.. maar over een paar jaar is dat hopelijk voorbij.. als hij niet weer iets achterlijks doet..
Yara leuke naam ! (mijn hond heet zo). Nicole iets minder. Yoran doet me denken aan Joran van der Sloot
Yara nicole vind ik erg leuk, en yoran vind ik ook een leuke naam, alleen denk je toch meteen aan joran van der sloot.
ik sluit me echt aan bij de rest qua mening.. kyano en yara klinken leuk maar de nicole en yoran niet maar dan nog t is jou keuze aan namen
Hoe spreek je Yara uit? als Jara of als Djara? ik vind het wel een leuke naam, Yoran vind ik niet zo...
Yara Nicole vind ik leuk. Yoran ook leuk maar veel mensen hebben inderdaad wel de associatie met vd Sloot... Kyano vind ik geen mooie naam
Yara Nicole vind ik een leuke combinatie Yoran Kyano wat minder, om eerder genoemde redenen, maar m'n oog valt ook onmiddelijk op de 2 'y's , om de 1 of andere reden vind ik het er niet zo mooi uitzien. En de combi loopt ook niet zo lekker als Yara Nicole
Ik vind het heel leuke namen, maar met yoran zou ik idd nog een paar jaar wachten... (tenzij hij tegen die tijd WEER iets heeft gedaan wat niet door de beugel kan...)
Yara Nicole, erg leuk! Yoran Kyano, niet mijn smaak. Yoran vind ik een leuke naam, alleen zo jammer van de associatie met Joran vd Sloot. Kyano vind ik geen mooie naam, maar ondanks dat zou ik het niet kiezen in combinatie met Yoran. Ik vind 't net als Athina niet lekker lopen, en er ook niet mooi uitzien vanwege die 2x 'y'.