Linda TV hopen op een wonder

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door billy112, 3 aug 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Wie heeft deze 2 afleveringen gezien van 3 dames die gevolgd worden in hun kinderwens met behulp van medisch traject.

Ik heb zelf ook icsi gehad dus weet helaaa wat het is.

Alleen ik ben nogal verbaasd over de dame van 45!!! Die al een dochter heeft van 13 en nu kosten wat het kost nog een baby wil. Ik kan hier eerlijk gezegd niet zo goed tegen... waarom? Gaan we niet té ver...

2. mum2be2

mum2be2 Fanatiek lid

4 jan 2010
    3.916
    3.396
    113
    Vrouw
    Ik ga dit maandag even kijken, ben nu op vakantie en heb geen WiFi en ben bijna door mijn bundel heen ;)

3. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Tje niemand beslist of en wanneer er een kinderwens mag zijn. En als het medisch niet verantwoord zou zijn, werd ze ook niet behandeld.in Nederland dan. In het buitenland ligt leeftijdsgrens vaak nog hoger.

Meisje@12345, Elizia en ShampooL vinden dit leuk.
  4. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Nounou. 45 jaar zeg. Rijp voor de sloop. Hoe dúrft ze...

Zara75, Elizia, Zoe123 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. jessy77

jessy77 VIP lid

9 aug 2007
    8.640
    5.947
    113
    Kan ze de kinderwagen mooi als rollator gebruiken, doe ik ook..al ben ik pas over 5 jaar bejaard:o:

6. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Nee ik vind 45 nog niet het probleem alleen wat haal je je zelf op de hals als je al
    Een gezonde mooie dochter hebt. Soms
    Is het nou zo dat we niet allemaal alles kunnen krijgen; lees meerdere kindjes.

Kijk even het fragment dan snappen jullie misszhiwn mijn topic

lovewinnie en Hommeltje vinden dit leuk.
  7. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there

Je 'mag' tegenwoordig tot je 70ste werken, maar o wee wanneer je na je veertigste nog een kind wenst...... o_O Ongehoord natuurlijk!

Zara75 vindt dit leuk.
  8. Miss Appletree

Miss Appletree VIP lid

21 mei 2013
    5.119
    193
    63
    Somewhere out there
    Dit vind ik zo'n dooddoener. Ik ben 41, heb een mooie dochter en vanaf mijn 39ste drie mk's gehad. Ik krijg ook te horen dat ik blij moet zijn met een gezonde dochter en dat ben ik inderdaad, maar daarom kan je er toch nog wel eentje wensen?

Zara75 en Oumi86 vinden dit leuk.
  9. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Nogmaals kijk even aflevering 2.

10. Whysteria

Whysteria Niet meer actief

Je kunt je wellicht ook gewoon wat minder druk maken over andermans leven, waar - laten we eerlijk zijn - jij geen hol mee te maken hebt.

Meisje@12345, Zara75 en ShampooL vinden dit leuk.
  11. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Jeetje ik dacht dat je hier ook over mocht sparren met elkaar anno 2017.

Please sluit dit topic

karlijn vindt dit leuk.
  12. maartje84

maartje84 VIP lid

8 okt 2008
    12.810
    4.446
    113
    Punnikexpert
    Import ergens
    Wtf wil jij sparren over of iemand anders nog een wens mag hebben voor een tweede (of derde, vierde, vijfde...)??

Daar heb jij (en ik en alle anderen NIETS over te zeggen. Sparren kun je doen over dingen waar jouw mening gewenst is. In dit geval doet jouw mening er niets toe. Behalve als je wilt rellen.

Zara75 vindt dit leuk.
  13. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Nee ik wil helemaal niet rellen. Ik heb zelf dat vreselijke ivf traject gedaan dus weer heel goed waar ik over praat.
    Alleen ik verbaas mij er over dat ze op tv gaat met heel de hebben en houden. Daar mag ik toxh wel vragen wat anderen daar van vinden?
    Ik vind het gewoon een beetje een zielige
    Mevrouw

14. Lieke1989

Lieke1989 Niet meer actief

Jij bent zielig door iemand met een kinderwens zielig te noemen.

15. Lenaroos

Lenaroos Niet meer actief

Ik heb het ook net even bekeken. Maar waar in het filmpje vind jij haar zielig?
    Een wens voor een 2e kindje is vaak net zo groot en soms nog groter dan voor de 1e.
    Bovendien zegt ze dat dit haar laatste poging is, Wat ik heel dapper vind. Hopelijk is het haar gelukt.

Ik weet niet hoe jong jij bent. Misschien vind jij iedereen vanaf 30 al ouder en vanaf 40 superoud?

Wacht dan maar ;)

16. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Nou dat niet, maar ik vind wel dat er een logische grens zit aan de mmm.

Wat ik nog erger vind, is dat ze al jaaaaren bezig is, voor mijn gevoel heeft ze de complete jeugd van haar dochter die ze wél heeft gemist omdat ze zo druk bezig was met nmr 2.

Ik ken die aflevering niet, maar ik "ken" haar wel via diverse kanalen. Wishing a wonder heet haar fb.

17. DN2017

DN2017 Fanatiek lid

1 jun 2017
    1.352
    1.926
    113
    Vrouw
    Aflevering 2? Kan alleen aflevering 1 vinden van 29 juli. Iemand een link?

18. rums

rums Niet meer actief

Billy ik snap je wel. Vraag ik mij ook regelmatig af. Ik ga het eens kijken.

19. billy112

billy112 Actief lid

20 mrt 2014
    493
    143
    43
    Ik schrik best wel van hoe fel sommige reageren. Nogmaals ik wil niemand beledigen of rellen.

Ik vind het zielig/verdrietig omdat ze zo gefocust is op baby 2 terwijl er al een prachtig kind is! Die ook een zusje wil en daar heeeel actief bij betrokken wordt. Aub niet weer los gaan om mijn Mening

Hommeltje vindt dit leuk.
  20. Phloxx

Phloxx Niet meer actief

Maak je niet druk :) wat mij betreft is 45 jaar ook te oud om nog een kind te krijgen. Iedereen heeft eigen beeld bij waar de grens ligt, maar uiteindelijk bepaalt de natuur en in dit geval een stukje de medische wereld of en wanneer je moeder mag worden. Dus ik snap de felle reacties ook niet. Het is niet alsof je haar arts nu gaat bellen om het traject te proberen te stoppen. Je deelt alleen jouw mening.

rums vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina